Z tej okazji marka Colorovo przygotowała kilka wskazówek jak poprawić wydajność w pracy i zadbać o swoje biurko.
Naukowcy udowodnili, że bałagan na naszych biurkach nie pozwala nam się skupić, rozprasza, pozbawia inicjatywy, a także skłania do odkładania spraw na później i spowalnia naszą pracę. Aby zwiększyć wydajność w pracy warto zadbać o miejsce, w którym spędzamy co najmniej 8 godzin w ciągu dnia. Zgodnie z zasadami Feng Shui wszystko co zgromadziło się na naszych biurkach, a nie jest używane blokuje pozytywną energię i uniemożliwia nadejście pozytywnych zmian.
Zatem, aby rok 2013 był pełen sukcesów i dobrej energii warto zacząć od odpowiedniego przygotowania swojego miejsca pracy. Marka Colorovo zachęca do zapoznania się kilkoma prostymi, aczkolwiek bardzo pomocnymi wskazówkami, które pomogą nam zapanować nad bałaganem i utrzymać w czystości nasze biurko.
- Dokumenty, które otrzymujesz oglądaj tylko raz i załatwiaj sprawę od razu. Wszystkie niepotrzebne papiery wyrzucaj regularnie do kosza.
- Zadbaj o sprzęt komputerowy. Wyczyść klawiaturę za pomocą sprężonego powietrza, a ekran komputera– specjalnymi ściereczkami czyszczącymi. Marka Colorovo zachęca do regularnego czyszczenia tych urządzeń ze względu na częsty i bezpośredni kontakt z nimi.
- Zorganizuj swoją pracę. Ułóż dokumenty w specjalnych segregatorach, a akcesoria biurowe w organizerach. Dzięki temu szybciej znajdziesz potrzebne dokumenty i przybory do pracy.
- Wprowadź do biura domową atmosferę. Przynieś swój ulubiony kubek, czy zdjęcie rodzinne, aby czas spędzony w pracy był bardziej przyjemny, a przestrzeń przyjazna i domowa.
- Zadbaj o dobre oświetlenie i roślinność przy swoim biurku. Oświetlenie sprawi, że będziemy mniej zmęczeni po całym dniu pracy, a rośliny zapewnią więcej tlenu w zamkniętym pomieszczeniu.
Fot. Colorovo
IP