W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


„Go Crazy” w interpretacji Patricii Kazadi

Opublikowano: 2011-08-23
Klip do singla „Go Crazy” z płyty Poland…Why Not? już gotowy!
Aleja Gwiazd i impreza w super klubie w centrum Hollywood, czyli „Go Crazy” w interpretacji Patricii Kazadi Klip do singla „Go Crazy” z płyty Poland…Why Not? już gotowy!

Długo wyczekiwany klip do pierwszego singla Patricii Kazadi, a drugiego z płyty Poland…Why Not?, został nakręcony! Nagrany w centrum Hollywood teledysk to klubowa eksplozja tańca, temperamentu i niekończącej się imprezy. Artystce towarzyszyli tancerze oraz zwycięzcy wielkiego, ogólnopolskiego konkursu zorganizowanego przez Rokket Music wraz ze sponsorem projektu – ESOTIQ, producentem ekskluzywnej bielizny dla kobiet.

W klipie Patricia pojawia się w kilku stylizacjach, a każda zaprezentowana w innej scenerii. Patricię będzie można zobaczyć m.in. w stylu „old school’owym”, w wersji „glamour”, czy tzw. „street chic”.

Reżyserem klipu jest David Palmer, jeden z najbardziej znanych i cenionych reżyserów klipów w Hollywood. Odpowiadał za realizację teledysków do utworów m.in. Nelly, Mary J Blidge, Toni Braxton, czy Lil’aWayne’a.

„Go Crazy” to utrzymany w klubowym klimacie utwór, który z pewnością już wkrótce będzie można usłyszeć na każdej imprezie!

Premiera singla jeszcze w sierpniu, a samego klipu we wrześniu.

Esotiq presents: Poland… Why Not? to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska, Patricia Kazadi, Sławek Uniatowski, czy młodziutka Julia Bogdańska; zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not? pracowali między innymi Jim Beanz, czy Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie. Premiera płyty planowana jest na jesień b.r.

Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS, IMS i ArtLed.

Szczegóły dotyczące projektu oraz konkursu na:

www.polandwhynot.com

www.esotiq.com



Facebook
 

COUNT:32