W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


„Modżajto” z Lublina

Opublikowano: 2012-05-22
Lubelska Miętówka z limonką.
Kolejna w rodzinie Lubelskie. Świeża, orzeźwiająca, miętowa. Na rynku pojawiła się właśnie Lubelska Miętówka - połączenie mięty z sokiem z limonki.

Nadchodzi lato więc czas na soczyste smaki i kolory. Taka jest najnowsza propozycja rodziny Lubelskie, soczysta, słodko-kwaśna, uwodząca smakiem i  świeżym aromatem. Tym razem producent proponuje klasyczny duet limonki i mięty, które zatopione są w czystej wódce. Pieczołowicie dobrane składniki – lekkie i orzeźwiające tworzą doskonałą mieszankę, która znakomicie dopełni każde letnie popołudnie.

Miętówka Lubelska to wynik inspiracji chyba najbardziej rozpoznawalnym drinkiem rodem z gorącej Kuby – mojito. Drinkiem, który chłodzi, gasi pragnienie i delikatnie pobudza. Spragnieni ochłody miłośnicy orzeźwienia z pewnością docenią najnowszą propozycję z rodziny Lubelskie, po którą warto sięgnąć nie tylko podczas upalnego lata. Nadszedł czas na polskie imprezowe „modżajto”!

- Propozycję tę przygotowaliśmy z myślą o konsumentach, którzy zdecydowanie wybierają świeże, cytrusowe smaki – mówi Karolina Wróblewska, Brand Manager Stock Polska. Portfolio wódek Lubelskich, sukcesywnie poszerzane o lekkie cytrusowe smaki,  szybko zdobywa rynek, w którym zajmuje już wysoką, trzecią pozycję (*) – dodaje.

W ostatnich latach, za sprawą cytrusowych smaków sprzedaż marki Lubelska wzrosła kilkakrotnie jej udział w całym rynku wódki wynosi już 6,9% (*).

Lubelska Miętówka w sprzedaży pojawiła się w maju.
Sugerowane ceny detaliczne wynoszą: 500 ml – 21,5zł, 200 ml – 9,5zł, 100 ml – 5zł

(*) Źródło: Nielsen, Top Vodka Brands (udział wolumenowy w rynku wódki total) Luty 2012



Facebook
 

COUNT:31