W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Agatha - historia marki

Opublikowano: 2010-12-08
Kicz stał się hitem
W tym roku Agatha obchodzi swoje 35. urodziny, wciąż pozostaje jednak wierna swojej naturze.

Chcąc uczcić to święto w sposób wyjątkowy, Agatha zaprasza was w podróż, dzięki której będziecie mieli szansę poznać jej historię i odkryć niespodzianki zarezerwowane dla wszystkich miłośników mody.


Geniusz założyciela firmy Agatha, Michela Quiniou tkwił w jego pomyśle, który zakładał zapełnienie luki jaka istniała na rynku, gdzie funkcjonowały z jednej strony wielkie domy mody, a z drugiej niezbyt wytworne sieci sklepów zajmujące się anonimową sprzedażą masową.

Jak? W 1974 r. Michel Quiniou jako pierwszy stworzył markę fantazyjnej biżuterii, stawiając sobie jeden cel: kicz miał stać się szykiem. Nazwa? Agatha. Mówi się, że Michel Quiniou szukał nazwy, która przywoływałaby na myśl uroczą biżuterię, chciał żeby było nią imię kobiece zaczynające się na literę A, zainspirowała go nazwa minerału (agat) i tak powstała Agatha. Agatha odniosła natychmiastowy i niekwestionowany sukces. Wszyscy pragną mieć oryginalne kolekcje firmy Agatha, w których humor miesza się ze świeżością, pomysły awangardowe z wytwornymi.


Szczyt sławy. Agatha, która, mimo że zawsze niezwykle wymagająca, nigdy nie starała się być elitarna, nie straciła swoich pierwszych klientek, a co więcej, udało jej się przyciągnąć ich córki! Nierzadko przed sklepami, których witryny wręcz lśnią ustawiają się długie kolejki w końcu epoka, w której króluje stras zobowiązuje. Agatha staje się wzorcem fantazyjnej biżuterii. Od 1993 r. wprowadzona zostaje kolejna nowość biżuteria na miarę: spośród setek propozycji każda kobieta może wybrać odpowiadający jej zestaw kamieni oraz breloków, tworząc własną niepowtarzalną biżuterię.


Agatha cały czas oczarowuje swoje klientki, a żadne pokolenie nie jest w stanie się jej oprzeć. W lutym 2010 r. marka planuje pokazać kolekcję adresowaną do najmłodszych, realizując w ten sposób wyznawaną przez siebie zasadę: dla każdej bez wyjątku, w wieku od 7 do 77 lat . W swoim programie Agatha ma również zaprojektowanie pełnej kolekcji zegarków, co pozwoli jej zaistnieć na rynku wyrobów zegarmistrzowskich, a także wiele innych projektów.



Facebook
 

COUNT:32