Będzie słodko!

Opublikowano: 2013-03-12
Słodki tydzień w Lidlu.
Kuchnia Lidla na obiad, kuchnia Lidla na deser – i to od mistrza! Słynny duet kulinarnych mistrzów Lidla – Pascal Brodnicki i Karol Okrasa – zostanie uzupełniony o kompetencje cukiernicze.

Trzecim ekspertem został Mistrz Polski Cukierników – Paweł Małecki. Projekt, realizowany przez Lidla, promujący domowe gotowanie, które jest lepsze, bo integruje rodzinę oraz pozwala jadać zdrowiej i taniej, wzbogaci się o przepisy na mistrzowskie ciasta, desery i inne słodkości.

W tej fazie projektu zdecydowaliśmy się postawić przysłowiową „kropkę nad i”, wychodząc z założenia, że dopełnieniem pysznego obiadu powinien być wyborny deser – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska. – Jesteśmy świadomi, że słodki kontent przyciąga – wiele osób najpierw uczy się gotować, potem piec lub na odwrót. Wprowadzenie do naszego kucharskiego duetu mistrza cukiernictwa jest więc konsekwencją prowadzonego przez nas projektu o charakterze edukacyjnym.

Paweł Małecki – wisienka na torcie w kulinarnym projekcie Lidla
Paweł Małecki jest Mistrzem Polski Cukierników, a także wielokrotnym zdobywcą laurów w licznych konkursach cukierniczych w Polsce i na świecie. To także autor rekordu Guinessa na największy tort weselny, znany też jako człowiek, który jest najlepszy w kręceniu lodów, o czym przekonali się Włosi podczas Lodowego Pucharu Świata w Rimini. Swoje doświadczenie, pasję i wiedzę wykorzystuje na co dzień jako kierownik produkcji działów lodów, dekoracji i pralin w renomowanej polskiej cukierni.

Cukiernik Lidla
Na portalu www.kuchnialidla.pl, który jest dedykowany projektowi „PASCAL KONTRA OKRASA”, znalazła się specjalna sekcja zwana "Cukiernik Kuchni Lidla". Raz na tydzień, przed weekendem, będą tam publikowane przepisy autorstwa mistrza Małeckiego i instruktażowe materiały video, wraz z pełną listą składników niezbędnych do ich przygotowania dostępnych w sklepach Lidl. Więcej deserowych przepisów na platformie www.kuchnialidla.pl będzie można znaleźć w okresach przedświątecznych oraz związanych z różnego rodzaju słodkimi okazjami, np. Dzień Matki czy Walentynki.

O projekcie „Pascal kontra Okrasa”
Projekt realizowany pod hasłem „PASCAL KONTRA OKRASA! – dwóch kucharzy, dwa pomysły na obiad, supercena! Co tydzień coś nowego!” rozpoczął się 30 lipca 2012 roku. Poprzedzony został fazą teaserową, podczas której wiele osób spekulowało na temat powstania nowego formatu kulinarnego. Co tydzień Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, w kolejnych odsłonach reklamowych Lidla, proponują dwa konkurencyjne, smaczne i atrakcyjne cenowo dania, które każdy - nawet jeśli nie jest mistrzem gotowania może samodzielnie przygotować w domu! Projekt, realizowany przez sieć sklepów Lidl, niesie za sobą konkretny przekaz edukacyjny. Wszystko po to, by Polacy jeszcze chętniej spotykali się przy wspólnym, rodzinnym stole i odczuwali przyjemność z gotowania.

Fot. Lidl
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat