Tym razem tłem dla jesiennej kolekcji jest dynamiczny, nowoczesny Berlin, który zobaczymy na zdjęciach i w teledysku kampanijnym oraz na nowej odsłonie strony internetowej marki.
W swojej najnowszej kampanii HOUSE kontynuuje przedstawianie historii intymnych relacji dwójki ludzi bawiących się razem w mieście. Bohaterami jest dwójka indywidualistów, z których każde ma swoją pasję – ona kocha muzykę i taniec, on - ruch i jazdę na rowerze. Tym razem charakter zdjęć oddaje impresyjny klimat sesji – obrazy przekazywane na klimatycznych zdjęciach i ujęciach teledysku towarzyszącego kampanii, w których bohaterowie wspólnie wędrują po mieście, odkrywając jego uroki i tajemnice.
Autorem zdjęć do kampanii jest współpracujący z marką Rafał Milach (AFPHOTO). Na jego wyblakłych a jednocześnie wyrazistych fotografiach w charakterystycznej już dla HOUSE’a estetyce powracają elementy miasta – stacja benzynowa, wąskie uliczki czy dach kamienicy, na którym bohaterowie urządzają sobie piknik. Są pełne ruchu i dynamiki, szybkiej jazdy na rowerze i „tańca” po berlińskich zakamarkach.
Dynamikę kampanii najlepiej oddaje film kampanijny. Jego reżyserem i operatorem jest Bart Pogoda (AFPHOTO), którego świetne zdjęcia idealnie komponują się z muzyką Krystiana Wołowskiego, znanego z Dick 4 Dick, Emma Dax i D4D. Razem tworzą dynamiczną impresję miejskiej dżungli i dobrej zabawy.
Autorką stylizacji do sesji jest Marta Kalinowska, a makijażem i fryzurami zajęła się Gosia Sulima (AFPHOTO). Od strony kreatywnej nad kampanią czuwał Maciej Czarnecki, a całość powstała pod opieką Brand Managera marki, Grzegorza Chyły.
Fot. HOUSE
IP