W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Białkowe śniadanie w dwóch wersjach

Opublikowano: 2012-09-20
Przepis na białkowe śniadanie w dwóch wersjach.
Twój ulubiony chleb i twarożek na słodko lub słono.

Składniki:

  • ulubiony chleb (na zdjęciu wieloziarnisty)
  • twarożek lub serek wiejski
  • ulubione owoce lub warzywa


Przygotowanie:
Dwie lub trzy kromki chleba przykryć serkiem wiejskim lub twarożkiem (jeśli posiadasz tylko biały ser, możesz rozgnieść go z łyżką mleka lub jogurtu naturalnego). Teraz masz do wyboru owoce i warzywa – jeśli nie umiesz zdecydować się, czy wolisz śniadanie na słodko czy słono, przygotuj każdą kanapkę w innym stylu. Z owoców najlepiej nadają się truskawki, maliny i jagody. W warzywach możesz za to przebierać bez końca – pomidory, ogórki, kiełki, sałata, rzodkiewki,… Tak przygotowane śniadanie jest szybkie, bardzo zdrowe, niweluje uczucie głodu na kilka godzin i daje dużo energii przed pracą  czy pójściem do szkoły.

Olga Kublik
(olga.kublik@dlalejdis.pl)

Fot. Olga Kublik



Facebook
 

COUNT:31