Działania reklamowe ukazują szerokie spektrum dyscyplin sportowych oraz środowisk, w których marka adidas uczestniczy, łącząc świat sportu, muzyki i mody. Ambasadorami marki zostały światowe gwiazdy: piłkarze Lionel Messi i David Beckham, koszykarz NBA Derrick Rose, ikona muzyki pop Katy Perry, a także drużyna skateboarding adidas oraz wielu innych. Kampania ma na celu pokazać, że niezależnie od tego co robisz, dajesz z siebie wszystko.
"W ciągu ostatnich dziesięciu lat udało nam się prężnie rozwinąć markę adidas wraz z jej brandami: adidas Sport Performance, adidas Originals i adidas Sport Style. Jesteśmy dumni z tego, że możemy przedstawić je w całej okazałości w jednej globalnej kampanii" - mówi Erich Stamminger, członek zarządu odpowiedzialny za rozwój marki adidas. "All adidas" to największa kampania, jaką kiedykolwiek realizowaliśmy.
Wyreżyserowana przez Romaina Gavrasa kampania opiera się o 30 i 60-sekundowe reklamy telewizyjne i kinowe oraz o rozszerzoną, 2-minutową wersję on-line. Odbiorcy mogą kontynuować dialog z firmą adidas, za pośrednictwem portali społecznościowych, np. Facebooka, który posiada już ponad 10 milionów fanów. Zamieszczane są tam codziennie ekskluzywne materiały, takie jak informacje o nowych produktach, konkursy czy bilety na koncerty Katy Perry! Ponadto, kreacja materiałów będzie obejmowała mobile marketing, handel detaliczny, eventy oraz wielkoformatowe wydruki.
Kampania "All adidas" będzie trwała przez cały rok 2011. Połączy środowiska sportowe, muzyczne, lifestylowe oraz świat mody w różnych wydarzeniach, które odbędą się w tym roku. Przed globalnym wprowadzeniem reklamy z bohaterem kampanii 16 marca 2011, kampania jest poprzedzona teaserami video dostępnymi na oficjalnym profile youtube.com
Więcej na stronach: www.news.adidas.com
www.youtube.com/adidas
www.facebook.com/adidas