W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Dieta a sezon grillowy

Opublikowano: 2017-07-21
Jak pilnować diety podczas grilla?
Sezon grillowy w pełni, ale jeśli jesteś na diecie może to być dla ciebie problem, jeśli jesteś miłośniczką grillowanych dań.

Jeśli w czasie grillowych biesiad nie będziesz się objadała, wybierzesz niskokaloryczne potrawy i będziesz przestrzegała kilku prostych  zasad, twoje ogrodowe przyjęcia zasłyną z tego, że są zdrowe, pyszne i nie tuczą. To spodoba się szczególnie kobietom!

  • Wybieraj na grilla to, co jest zdrowe - równie smaczne jak karkówka czy żeberka mogą być: niskokaloryczny opiekany drób, ryby, owoce morza, warzywa, a nawet sery (szczególnie oscypek) i owoce.
  • Zawsze używaj tacek – jeśli ułożysz mięso czy ryby bezpośrednio na ruszcie, tłuszcz i soki będą skapywały na żar. A wtedy pojawi się toksyczny dym. Ułożenie jedzenia na tackach zapobiegnie temu.
  • Zwracaj uwagę na czas grillowania – powinien być na tyle krótki, by nie dopuścić do powstania czarnej skórki, która jest niezdrowa.
  • Przygotuj schłodzone napoje – niestety piwo, które często podaje się do dań z grilla, jest bardzo kaloryczne, więc warto zastąpić je np. lekkim winem zmieszanym z woda gazowaną lub domową lemoniadą, słodzoną np. stewią.


Klaudia Kwiatkowska
(klaudia.kwiatkowska@dlalejdis.pl)

Fot. pixabay.com



Facebook
Reklama
 

COUNT:31