W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Drapieżne rajstopy w wydaniu Jessie J

Opublikowano: 2011-12-16
Drapieżne rajstopy w wydaniu Jessie J
Dom mody House of Holland, współpracujący z brytyjską marką rajstop Pretty Polly, przygotował głośną kampanię dla wielofunkcyjnych rajstop, z udziałem znanej brytyjskiej piosenkarki Jessie J.

Właśnie ruszyła niebywale pomysłowa i barwna kampania reklamowa marki rajstop Pretty Polly, w której wiedzie prym bystra piosenkarka Jessie J wraz ze swoim oszałamiającym temperamentem. Charakter  kampanii  doskonale współgra z  energiczną osobowością gwiazdy, a co najważniejsze, jak twierdzi sam David Hinchliffe, dyrektor marki Pretty Polly, Jessie J sama w sobie oddaje  doskonale charakter najnowszej kolekcji Pretty Polly.

O co więc może chodzić w kampanii z udziałem Jessie J? O nic innego jak o ekspresję emocji, jaką wywołują zabawnie wzorzyste i fantazyjne rajstopy Pretty Polly na nogach tak energicznej i prowokacyjnej postaci. Jessie J wciela się w rolę fikcyjnej bohaterki, mającej oszołomić swoim ubraniem przychodniów mijających ją na ulicy. Aby wyrazu stało się zadość,  clip przybiera formę graficznej kreskówki, komiksu, który wzmaga siłę wrażenia, jakie robi dziewczyna w rajstopach Pretty Polly, przechadzając się pomiędzy szarymi eminencjami ulicy. 

Reklama marki ruszyła pełną parą.  Równocześnie z kampanią  billbordową wyemitowano na Facebooku firmy Pretty Polly  film wideo z sesji zdjęciowej. Ponadto Pretty Polly i House of Holland planowały nawiązanie współpracy z twórcami aplikacji mobilnych, mającymi uruchomić aplikację Halftone dla iPhone’a i iPad’a, pozwalającą użytkownikom na wkomponowanie własnych zdjęć w komiks, rodem z reklamy Pretty Polly.

Henry Holland projektant House od Holand wspominał,  że Jessie J już przed zaproszeniem do kampanii była fanką rajstop Pretty Polly i nosiła  je już w swoich clipach.

Pretty Polly  istnieje na rynku juz 92 lata, stanowi więc prawdziwe dziedzictwo  marki, która  przez cały ten czas  wyznaje wiernie zasady:  aktualności trendów,  modowego look’u , wraz z towarzyszącym mu humorem oraz  przystępności cen dla dziewcząt, które kochają się w nie ubierać.

Skoro Jessie J stała się twarzą Pretty Polly w tak wyrafinowanej, współczesnej stylistyce, to może wkrótce i my ujrzymy polską odsłonę o nietuzinkowym temperamencie,  noszącą się w tak samo nietuzinkowych, oszałamiających i wielofunkcyjnych rajstopach. Ostatnio widziano w takich Dodę, czyżby mowa o niej?



Facebook
 

COUNT:32