W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Duże FRUGO – pragnienie większości!

Opublikowano: 2012-04-22
Pięć kolorów dużego Frugo.
Pod koniec kwietnia półki sklepów w całej Polsce zaczną się uginać pod mocno owocowym ciężarem dużych butli FRUGO.

Po sukcesach czarnego i białego FRUGO, które w rozmiarze XXL dostępne są już od kilku miesięcy, tym razem w butelkach 750 ml pojawi się aż pięć spośród siedmiu smaków kultowego napoju.

Wprowadzenia dużych butli FRUGO domagali się fani, dlatego pierwsze pojawiły się już jesienią ub.r. Ponieważ apetyt na FRUGO stale rośnie, już wkrótce w dużych butlach będzie można kupić aż pięć smaków: czarne, białe, czerwone, zielone i żółte.

„Duża butla FRUGO to wierna kopia oryginalnej butelki sprzed lat, którą odtworzyliśmy spełniając życzenie społeczności skupionej na profilu marki. Szklane ścianki pozwalają zajrzeć w kolorowe oczy FRUGO, zaś klikająca nakrętka trzyma na uwięzi mocno owocowe FRUGOszaleństwo – ale tylko do chwili otwarcia butelki. Od tego momentu wszystko jest możliwe!” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

W butelkach o pojemności aż 750 ml fani znajdą czarne FRUGO z egzotyczną pitahayą, białe z orzeźwiającym liczi, czerwone z wystrzałowym granatem, zielone z szalonym lulo i żółte z zadziorną papają. Wszystkie mocno owocowe i w stu procentach naturalne, bez dodatku słodzików, sztucznych barwników i konserwantów. Rekomendowana cena detaliczna dużej butli FRUGO wyniesie 4,49 PLN.

Wprowadzenie na rynek dużych butli FRUGO wspiera kampania outdoorowa (siatki wielkoformatowe w  Krakowie, Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu), materiały POS w punktach sprzedaży (standy, plakaty, wlepki) oraz działania ambientowe. Za kreację materiałów odpowiada agencja PZL, eventy realizuje Blueberry Pixel. Tradycyjnie intensywne działania komunikacyjne prowadzone są także na profilu marki Frugo Wróć! na portalu Facebook.



Facebook
 

COUNT:31