W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Elegancka torebka na prezent od CIN&CIN

Opublikowano: 2011-10-02
Elegancka torebka na prezent od CIN&CIN
Eleganckie, niebanalne opakowanie na butelkę wina – oto problem, z którym często borykają się klienci.

Marka CIN&CIN, zaspakajając tę potrzebę konsumentów, proponuje na nadchodzący sezon niestandardowe i doskonałe rozwiązanie. Od połowy października w kanałach sprzedaży nowoczesnym oraz tradycyjnym będzie można zakupić wybrane produkty CIN&CIN wraz ze specjalnym prezentem w cenie wina - stylową torebką prezentową. To nowość którą marka chce zaproponować swoim konsumentom.

Wysokiej jakości, eleganckie torebki, w trzech różnych szatach graficznych, zostaną dołączone do wybranych produktów CIN&CIN w cenie wina. Oferta dotyczy wermutów, włoskich win musujących – CIN&CIN Spumante oraz CIN&CIN Rose.

Zestawy prezentowe CIN&CIN przygotowaliśmy z myślą o osobach dla których eleganckie opakowanie na prezent ma takie samo znaczenie jak zakup dobrego wina – mówi Tomasz Gasiński Senior Brand Manager, odpowiadający za markę CIN&CIN w spółce Ambra. – Idąc na przyjęcie lub odwiedzając przyjaciół często bierzemy ze sobą butelkę wina musującego. Potrzebujemy jeszcze opakowania prezentowego, które często kosztuje ponad 10zł! Stąd pomysł, aby klient z zakupem butelki CIN&CIN otrzymał stylową torebkę w cenie produktu i nie wydawał pieniędzy na opakowanie tylko wydał je na kolejną butelkę wina- dodaje.

Zestaw, dzięki unikalnemu projektowi wykrojnika, stanowi oryginalną całość i efektownie prezentuje się na sklepowej półce. Elegancka i nowoczesna papierowa torebka ze szlachetnym wykończeniem tworzy doskonałe tło ekspozycyjne, gdyż większa jej część znajduje się z tyłu za butelką.

Nowe zestawy CIN&CIN będą dystrybuowane w kanałach: tradycyjnym i nowoczesnym, z położeniem szczególnego nacisku na supermarkety lokalne oraz sieci międzynarodowe.



Facebook
 

COUNT:31