W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Hut Lunch w Pizza Hut

Opublikowano: 2011-06-18
Lunch w 15 minut
Dobry pomysł na przerwę w towarzystwie przyjaciół.

HUT LUNCH to kolejna już kultowa pozycja w menu Pizza Hut – oferta dla wszystkich, którzy liczą na szybki i smaczny posiłek w porze lunchu za rozsądną cenę i w dobrej atmosferze. W letnich miesiącach Pizza Hut kusi jeszcze bardziej urozmaiconą ofertą HUT LUNCH z gwarancją podania w 15 minut i w atrakcyjnej cenie 15 zł.

„Oferta Hut Lunch cieszy się dużą popularnością wśród Gości Pizza Hut już od chwili wprowadzenia jej do menu. Coraz częściej zauważamy, że jest to dla nich dobra okazja, aby wspólnie z kolegami z pracy wyrwać się z biura na chwilę relaksu. Doceniana jest nie tylko korzystna cena zestawu, ale także możliwość skomponowania naprawdę urozmaiconego posiłku. Tym chętniej stale uatrakcyjniamy zestaw dań dostępnych w ramach oferty.” – powiedziała Agnieszka Skarul, Brand Manager Pizza Hut.

Zestaw HUT LUNCH można komponować korzystając z szerokiego wyboru dań, w skład których wchodzą: zupy – popularny krem pomidorowy, czy zupa brokułowa, kilkanaście rodzajów pizzy, makarony zapiekane w piecu oraz bar sałatkowy z pieczywem czosnkowym. Do lunchu można dodatkowo zamówić napój w cenie 3 zł oraz mini deser za 2 zł. Oferta Hut Lunch obowiązuje od poniedziałku do piątku do godziny 15 we wszystkich restauracjach Pizza Hut z obsługą kelnerską.

„Nie wszyscy wiedzą, że w ramach oferty Hut Lunch gwarantujemy zrealizowanie zamówienia w ciągu 15 minut. Jeśli kelner nie zdąży, wówczas klient nie musi płacić rachunku i je na koszt Pizza Hut.” – wyjaśnia Agnieszka Skarul.

W związku z ofertą HUT LUNCH, na fan-page’u marki pojawiła się aplikacja, dzięki której zapraszając dwóch znajomych na Hut Lunch, jeden posiłek dostaniemy gratis. Za promocję oferty w Internecie odpowiada agencja Code Media. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.



Facebook
 

COUNT:31