Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu

Opublikowano: 2017-02-28
Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu Eveline Cosmetics.
Kobiety, które obserwują spadek jędrności biustu na skutek zmian hormonalnych czy wahań wagi po ciąży lub kuracji odchudzającej ...

mogą od teraz sięgnąć teraz po jedyna na rynku inspirowane zabiegiem mezoterapii.
Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu MEZO PUSH-UP SLIM EXTREME  Eveline Cosmetics przywraca jędrność, modeluje i wypełnia
Dzięki rewolucyjnej technologii MESOtherapy ANTI-AGE Complex™ serum już po 1. aplikacji. gwarantuje spektakularne rezultaty powiększenia i ujędrnienia biustu bez konieczności przeprowadzania inwazyjnego zabiegu chirurgicznego. Przeciwdziała skutkom upływającego czasu, takim jak opadanie i wiotczenie oraz pozwala na długo zachować piękny wygląd biustu. Technologia bezinwazyjnego modelowania i ujędrniania zwiększa obwód biust nawet do 2,5 cm, co zostało potwierdzone badaniami.

Skuteczność potwierdzona badaniami**

  • zwiększa obwód biustu do 2,5cm*
  • przywraca jędrność – do 100%
  • modeluje i wypełnia do 97%

*Test samooceny na wybranej grupie kobiet przez 8 tyg.
**Test samooceny na wybranej grupie kobiet przez 4 tyg.


Cena: ok. 18 zł / 200 ml

W rankingu 2014 roku dziennika Rzeczpospolita  marka Eveline Cosmetics uplasowała się na drugiej pozycji wśród polskich marek kosmetycznych zaraz po Ziaja - Już od ponad 30 lat pracujemy nad tym, aby nasza marka była szeroko znana i dobrze kojarzona nie tylko w Polsce, ale i na ponad 70-ciu zagranicznych rynkach, gdzie oferujemy nasze kosmetyki - twierdzi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu. Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków, obecna w ponad 70 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a z linii produkcyjnych schodzi miesięcznie ponad 5 mln wyrobów. Dowodem siły jest roczna łączna sprzedaż 60 mln sztuk kosmetyków, z czego 80% stanowi eksport. Marka jest liderem w kategorii balsamów do ciała. Według ostatnich badań Nielsena seria Slim Extreme zyskała zaufanie 28% Polek.

Fot. Eveline Cosmetics
Informacja prasowa



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat