W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Jak zacząć ćwiczyć na siłowni?

Opublikowano: 2017-11-21
Okres jesienno-zimowy to taki czas, w którym chcemy coś zrobić ze swoją sylwetką. Nie chcemy się zasiedzieć w ciepłym domu i cóż – tym samym trochę przybierać na kilogramach.

Pogoda za oknem nie nastraja do długich spacerów i aktywności fizycznej, a dobrze by było mieć ładnie zadbane ciało na wiosnę i lato. Dla kobiet utrzymanie odpowiedniej sylwetki jest szczególnie ważne, dlatego w tych zimnych miesiącach wiele z nich decyduje się zapisać na siłownię. Początki bywają trudne, bo pojawia się pytanie co ćwiczyć, jak się ubrać i jak często chodzić na siłownię.

Co zacząć ćwiczyć?

Powody do rozpoczęcia pracy nad swoim ciałem na siłowni są różne. Przede wszystkim jest to chęć schudnięcia i wymodelowania swojego ciała. Rzadko która kobieta wie, jakie ćwiczenia będą dla niej najodpowiedniejsze. Łatwiej jest określić, czy bardziej lubimy ćwiczenia statyczne, czy dynamiczne.

Zazwyczaj siłownie, czy kluby sportowe oferują pierwsze, darmowe godziny, a to już pozwala zweryfikować nam, czy dany sport jest dla nas. Intensywny wysiłek na siłowni, spinning, zumba, fitness, a może ćwiczenia na trampolinie. Spróbuj tego, co najbardziej Ci odpowiada. Możesz także skorzystać z porady wykwalifikowanego doradcy personalnego, który pomoże dobrać Ci odpowiednie ćwiczenia do Twoich potrzeb. Należy pamiętać, że wysiłek fizyczny i ćwiczenia pozytywnie wpływają nie tylko na zmniejszenie masy ciała, ale też na prawidłową postawę, czy bóle kręgosłupa. Odpowiednie przygotowanie do ćwiczeń pozwoli na dobranie właściwego rodzaju sportu do naszych warunków i ograniczeń fizycznych.

Strój na siłownię

Każdorazowo najważniejsze są buty, bo to właśnie nogami pracuje się najwięcej, dlatego na stopach trzeba mieć odpowiednie obuwie, które przede wszystkim pozytywnie wpłynie na nasz komfort podczas wykonywanych ćwiczeń. New balance buty damskie zapewnią stopie odpowiednie ułożenie, nie będzie ona się w nich pocić, a przy tym będą one ładnie się prezentować.

Istotny jest także strój. Jako kobieta musisz podczas ćwiczeń pamiętać przede wszystkim o sportowym topie, który przytrzyma biust. Jest to element niezbędny podczas biegania, czy innych ćwiczeń wymagających od nas aktywności fizycznej.
New balance buty damskie, sportowy biustonosza, a także wygodne spodnie dresowe lub krótkie spodenki sportowe, w których nie będziesz się nadmiernie pocić, a one same nie będą w niekomfortowy sposób przylegały do ciała.

Systematyczność i konsekwencja

Jeśli już wiesz co chcesz ćwiczyć i masz do tego odpowiedni strój to do dzieła! Pamiętaj, aby nie zniechęcać się po pierwszych ćwiczeniach. Początki nigdy nie są lekkie. Etapy zwątpienia mogą trwać nawet kilka tygodni, ale nie zniechęcaj się i systematycznie uczestnicz w zajęciach na siłowni lub w klubie sportowym. Ustal sobie plan treningu i konsekwentnie go realizuj. Po krótkim czasie zauważysz, że ćwiczenia i związana z nimi systematyczność, bardzo się opłaciły. Widoczne efekty na swoim ciele zobaczysz już po pierwszych miesiącach ćwiczeń.

Autor zewnętrzny

fot. e-megasport.com.pl



Facebook
Reklama
 

COUNT:32