W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


JRH – luksusowe bogactwo faktur

Opublikowano: 2012-02-27
JRH – luksusowe bogactwo faktur
Na polskim rynku debiutuje nowa, autorska marka wnętrzarska, zrodzona z doświadczeń i pomysłów jednej z najbardziej cenionych polskich projektantek tkaniny artystycznej i użytkowej.

Niezwykłe bogactwo faktur utrwalonych w skórze przenosi nas w świat luksusu i zmysłowych doznań.

Ekskluzywne poduszki i dywany skórzane, przeplatane ręcznie w oryginalnej, autorskiej technice tworzą dwie linie stylistyczne: Basic i Royal. Basic to monochromatyczne kompozycje w szerokiej gamie barw: od naturalnych kolorów ziemi, po pastelowe oraz czyste odcienie. Jednobarwna skóra o matowej lub lakierowanej powierzchni pozwala skupić całą uwagę na kunsztownie wykonanych przeplotach oraz minimalistycznych ściegach, zdobiących dywany i poduszki.

Z kolei linia Royal do bogactwa faktur dodaje mocne, opulentne kolory oraz metaliczne wykończenia skór. Tu kolory mogą ze sobą kontrastować lub wzajemnie się uzupełniać. Ważny jest blask, przepych, niemal barokowe bogactwo, doprawione momentami odrobiną punkowej drapieżności, bo węzły z metalizowanej skóry nieodparcie przypominają ćwieki na skórzanych strojach fanów ostrego rocka.

O podziale oferty JRH na kolekcje decyduje pracochłonna, rękodzielnicza technika wykonania, a raczej jej efekt czyli przeploty. Obecnie w ofercie JRH dostępnych jest 6 wariantów przeplotów: Simplon, Chevron, Fishbone, Minimal, Over & Over oraz Diagonal. To one tworzą niepowtarzalne faktury wyrobów JRH i są bezpośrednim nawiązaniem do artystycznych dokonań Jolanty Rudzkiej-Habisiak. Techniki wypracowane w odniesieniu do tkanin artystycznych, często wykonywanych z innych, nietypowych materiałów (np. papieru) zastosowała do wykonania ze skórzanych pasków niezwykłych struktur o rytmicznym, reliefowym charakterze. „Rytm jest czymś bardzo charakterystycznym dla tkaniny – podkreśla jej harmonię, regularność. Rytm wnosi do naszego otoczenia spokój i porządek.” – mówi Jolanta Rudzka-Habisiak.

JRH od pierwszej chwili przenosi nas do świata luksusowego, unikatowego wystroju wnętrz. Wysokiej jakości skóry, filc, puchowe wypełnienia poduszek, pieczołowite wykonanie oraz wykończenie wszelkich detali, uroda poduszek i dywanów – wszystko to sprawia, że mamy do czynienia z przedmiotami najwyższej klasy. Skóra jest niezwykle przyjemna w dotyku, miękka i elastyczna – nawet w splotach. „Uwielbiam skórę – to jeden z najbardziej plastycznych, przyjaznych człowiekowi materiałów. Wykorzystywałam ją wielokrotnie w swoich artystycznych pracach i w pełni doceniłam jej walory oraz możliwości. Myśląc o stworzeniu własnej, autorskiej marki od razu pomyślałam o produktach ze skóry. Wiem, że nawet praca w takim materiale jest przyjemna, a co dopiero obcowanie z nim na co dzień w swoim domu, odpoczynek na skórzanych poduchach, chodzenie boso po splotach dywanu.”- mówi projektantka.

JRH obok swojej standardowej oferty jest też w stanie realizować indywidualne zamówienia, charakteryzujące się nietypowymi rozwiązaniami czy wymiarami.

Do oferty marki wkrótce dołączą kolejne propozycje: skórzane pufy i pojemniki. Jak twierdzi projektantka jej ambicją było stworzenie jak najszerszej gamy produktów, pozwalających kreować charakter różnych ekskluzywnych wnętrz i pełniących w nich zarówno użytkową, jak i dekoracyjną rolę. Poszczególne kolekcje dzięki zróżnicowaniu faktur można ze sobą łączyć, miksować, tworzyć zestawienia oferujące bogactwo wizualnych i haptycznych doznań. „Gorąco zachęcam do łączenia produktów z różnych kolekcji JRH. Efekt może być niesamowity – delikatne i wyraziste przeploty zgodnie z najnowszymi trendami tworzą kompozycje niczym tkaniny o zróżnicowanych fakturach.”

Marka JRH planuje także w najbliższej przyszłości wejście do świata mody i stworzenie linii skórzanych damskich torebek we współpracy ze znaną projektantką, Marią Nowińską.



Facebook
 

COUNT:31