Sukces ubiegłorocznej edycji limitowanej oraz specjalna, „żurawinowa petycja”, którą podpisało 5,5 tysiąca kobiet, ostatecznie przesądziły o wprowadzeniu żurawinowego piwa do stałej sprzedaży.
Redd`s Cranberry wyróżnia się oryginalnym, nieznanym dotąd na rynku piwnym – żurawinowym aromatem i lekko kwaskowatym smakiem. Najnowszy Redd`s doskonale orzeźwia latem, jest też idealny na długie jesienne i zimowe wieczory w gronie przyjaciółek. Nowy Redd`s Cranberry zyskał również bardzo kobiece i oryginalne opakowanie - elegancka czarna puszka została ozdobiona czerwono-bordowym logotypem oraz stylową szarfą. Redd’s Cranberry jest już dostępny w sklepach w całej Polsce - w puszkach i butelkach 0,5 l oraz w multipakach.
Limitowana edycja Redd`s Cranberry pojawiła się na rynku we wrześniu ub.r. Nowy smak w bardzo krótkim czasie zyskał ogromną popularność wśród konsumentek - Redd`s to jedno z ulubionych kobiecych piw. Nieustannie przyglądamy się kobiecemu światu i wsłuchujemy się w ich potrzeby. Specjalnie dla wszystkich Polek, które są ciekawe świata, niecodziennych smaków i niebanalnych rozwiązań przygotowaliśmy Redd`s Cranberry – piwo jakiego jeszcze nie było - mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Polki pokochały limitowaną edycję Redd`s Cranberry. Na profilu marki na Facebooku przez kilka tygodni fanki żurawinowego smaku zbierały wirtualne podpisy pod petycją „Tak dla Cranberry”. Żądały w niej, aby nowy wariant piwa na stałe zagościł na sklepowych półkach. Zebrały ponad 5,5 tysiąca podpisów pod „żurawinową petycją”. To ostatecznie przekonało producenta. - Po raz kolejny postanowiliśmy zaufać kobiecym gustom. I pozwoliliśmy im zdecydować. Jestem pewien, że nie będziemy żałować – dodaje Tomasz Kanton.