W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Kobiece „tak” dla Redd’s Cranberry

Opublikowano: 2012-04-23
Żurawinowy Redd`s Cranberry trafił do stałej sprzedaży.
Żurawinowy Redd`s Cranberry w eleganckim, czarnym opakowaniu na stałe dołączył do dobrze już znanych smaków Red, Sun i Apple.

Sukces ubiegłorocznej edycji limitowanej  oraz specjalna, „żurawinowa petycja”, którą podpisało 5,5 tysiąca kobiet, ostatecznie przesądziły o wprowadzeniu żurawinowego piwa do stałej sprzedaży.

Redd`s Cranberry wyróżnia się oryginalnym, nieznanym dotąd na rynku piwnym – żurawinowym aromatem i lekko kwaskowatym smakiem. Najnowszy Redd`s doskonale orzeźwia latem, jest też idealny na długie jesienne i zimowe wieczory w gronie przyjaciółek. Nowy Redd`s Cranberry zyskał również bardzo kobiece i oryginalne opakowanie - elegancka czarna puszka została ozdobiona czerwono-bordowym logotypem oraz stylową szarfą. Redd’s Cranberry jest już dostępny w sklepach w całej Polsce - w puszkach i butelkach 0,5 l oraz w multipakach.

Limitowana edycja Redd`s Cranberry pojawiła się na rynku we wrześniu ub.r. Nowy smak w bardzo krótkim czasie zyskał ogromną popularność wśród konsumentek  - Redd`s to jedno z ulubionych kobiecych piw. Nieustannie przyglądamy się kobiecemu światu i wsłuchujemy się w ich potrzeby. Specjalnie dla wszystkich Polek, które są ciekawe świata, niecodziennych smaków i niebanalnych rozwiązań przygotowaliśmy Redd`s Cranberry – piwo jakiego jeszcze nie było - mówi Tomasz Kanton, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.

Polki pokochały limitowaną edycję Redd`s Cranberry. Na profilu marki na Facebooku przez kilka tygodni fanki żurawinowego smaku zbierały wirtualne podpisy pod petycją „Tak dla Cranberry”. Żądały w niej, aby nowy wariant piwa na stałe zagościł na sklepowych półkach. Zebrały ponad 5,5 tysiąca podpisów pod „żurawinową petycją”.  To ostatecznie przekonało producenta. - Po raz kolejny postanowiliśmy zaufać kobiecym gustom. I pozwoliliśmy im zdecydować. Jestem pewien, że nie będziemy żałować – dodaje Tomasz Kanton.



Facebook
 

COUNT:32