W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Medal dla owocowych musów i sorbetów do ciała

Opublikowano: 2013-01-16
Medal „Najlepszy Produkt 2013 – Wybór Konsumentów” dla owocowych musów i sorbetów do ciała.
Z radością informujemy iż, owocowe musy i sorbety co ciała linii Frutti Relax, L’ARISSE zwyciężyły w kategorii kosmetyki pielęgnacyjne do ciała

w badaniu konsumenckim na „Najlepszy Produkt 2013 – Wybór Konsumentów” miesięcznika Wiadomości Kosmetyczne. Kosmetyki otrzymały brązowy medal.

Przyznana nagroda jest dla nas niezwykle cenna, nabiera znaczenia z uwagi na to, iż jest ona rezultatem głosowania i uznania konsumentów. Cieszy nas, że owocowe musy i sorbety L’ARISSE, opracowane z myślą o najbardziej wymagających klientkach, ceniących wysoką jakość kosmetyków w przystępnej cenie, trafiły w ich gust, dzięki czemu AVA zyskała sympatię i zaufanie konsumentek. Dziękujemy za to wyróżnienie wszystkim klientkom – powiedziała Larysa Dysput, właścicielka Laboratorium Kosmetycznego AVA.

Kosmetyki L’ARISSE Laboratorium Kosmetycznego AVA konkurowały z liczną grupą produktów w swojej kategorii. Świeże zapachy, delikatna konsystencja i formuły oparte na bazie naturalnych składników, zapewniających przyjemne orzeźwienie i uczucie chłodzenia przy jednoczesnym nawilżeniu i odżywieniu skóry idealnie sprawdzają się w pielęgnacji ciała.

Uroczyste ogłoszenie wyników oraz wręczenie dyplomów laureatom nastąpiło w dniu 15 stycznia w hotelu Westin w Warszawie. 

Badanie konsumenckie „Najlepszy Produkt 2013”, wyłoniło najbardziej udane premiery rynkowe minionego roku w 64 kategoriach. Projekt prowadzony przez Wiadomości Kosmetyczne jest polską wersją prestiżowego badania „Produkt des Jahres”, realizowanego od 13 lat na niemieckim rynku. Z każdą edycją badanie zyskuje coraz szersze zainteresowanie producentów i konsumentów. Laureaci nabywają prawo do umieszczenia znaku graficznego „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów” na wyróżnionych produktach, zwiększając marketingowy potencjał marki w komunikacji z konsumentami.

Fot. Ava
IP



Facebook
 

COUNT:31