W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Miękkość szarości w miejskim stylu

Opublikowano: 2011-10-11
Max Mara Miękkość szarości w miejskim stylu
Nowa kolekcja Max Mara – jesień/zima 2011/2012

Nowa kolekcja włoskiego domu mody ujmuje swoją prostotą i estetyką. Brytyjski, klasyczny styl oraz miękkie szarości powracają w wyrafinowanej miejskiej formie. Dzięki nowym technikom krawieckim i zaskakującym zestawieniom, Max Mara na nowo odkrywa i przekształca tradycyjne kształty
i tkaniny. W zestawieniu z nienaganną jakość Max Mara otrzymujemy wyjątkowo stylową kolekcję.

Sylwetkę tworzą wąskie spodnie, trapezowe spódnice o długości ponad kolano i sukienki typu maxi. Dominują kurtki – zarówno typu parka, jak i mniej sportowe, a także płaszcze, które w kolekcjach Max Mara zyskują wyjątkowe miejsce. Właśnie płaszczom w historii Max Mara poświęcona jest wystawa , która 12 października zostanie otwarta w Moskwie i uświetni 60-lecie włoskiego domu mody.

Wszystkie okrycia wierzchnie posiadają w sobie coś zaskakującego. Dotyczy to zarówno kształtu – ten często bywa trapezowy czy pasków o sportowym zacięciu noszonych powyżej talii, jak i elementów, które przyjmują formę zdobień: zamki, klamry, frędzle. Nowością są również futrzane naszycia, które nie tylko stanowią wykończenie, stając się integralnym elementem, ale także absorbują duże przestrzenie okryć.

Deseń to przede wszystkim krata często kojarzona ze szkockim kiltem. W nowej kolekcji projektanci Max Mara zdecydowanie postawili na nowe odcienie. Jest to paleta miękkich szarości. Intryguje także sposób jej wykorzystania – pojawia się we wszystkich elementach składających się na sylwetkę: bluzce, kurtce, płaszczu, spódnicy, a wreszcie sukience o długości maksi, w której srebrzyste nicie dodadzą szyku podczas wieczornych wyjść.

„Najnowsza kolekcja jesień/zima dowodzi, ze w modzie warto czerpać z archiwów, aby dzięki dzisiejszej kreatywności i technologii szycia na nowo definiować piękno i elegancję. Projektantom Max Mara udało się coś co z pozoru było niemożliwe – połączyli pozorny chłód szarości oraz surowy charakter dodatków z ciepłem tkanin. W efekcie mamy niezwykle elegancką i kobiecą kolekcję” – powiedziała Elżbieta Powierza, z Powierza Family Company, dystrybutora Max Mara w Warszawie.

Tkaniny to: alpaka, moher, skóra, czysta wielbłądzia wełna i kaszmir.

Kolory: barwy kojarzone z przestrzenią miejską: szarości, odcienie brązu, żółty, bliski skojarzeniom lat 60., antyczne srebro i złoto.

Kolekcja jest dostepna w 17 sklepach w całej Polsce. W Warszawie przy ul Nowy Świat znajduje się flagowy salon Max Mara. Pozostałe warszawskie salony znajdują się w Klifie, Galerii Mokotów oraz Atrium przy Al. Jana Pawła II.

Max Mara Fashion Group powstała w 1951 roku, prezentując pierwszą kolekcją płaszczy kamelowych i kostiumów w kolorze czerwonej pelargonii, która na stałe wpisała się w światowe trendy luksusowej mody i do dziś stanowi wzór oraz punkt odniesienia dla wielu włoskich
i światowych projektantów. Założycielem firmy był Achille Maramotti, z wykształcenia prawnik, któremu miłość do mody wpoiła prababcia – Marina Rinaldi (pod koniec XIX wieku stworzyła luksusowy dom mody w Reggio Emilia – w czasach kiedy ubiory szyte były wyłącznie ręcznie, Rinaldi stała się pionierką kolekcji prêt à porter, dziś produkowanych na skalę masową). Obecnie Max Mara oferuje 22 różne kolekcje dla niezliczonych gustów i osobowości.

Kolekcje z oferty Max Mara Fashion Group są synonimem wysokiej jakości, dobrego stylu,
i doskonałego wyczucia mody – te czynniki sprawiają, że firma od lat święci sukcesy na rynku modowym nie tylko we Włoszech, ale także na całym świecie. Max Mara Fashion Group konsekwentnie stawia także na trwałość, dokładne wykonanie nawet przy masowej produkcji, relację ceny do jakości, wnikliwą analizę potrzeb rynku, dystrybucję i komunikację.



Facebook
 

COUNT:32