Firma uznała, że nadszedł odpowiedni czas by odświeżyć design opakowań. Głównym celem zmian było zwiększenie czytelności znajdujących się na opakowaniach informacji dot. składu danej mieszanki, sposobu przechowywania, atutu produktu (już umyty) oraz pokazanie zawartości, która przy okazji zyskała też nową jakość. Teraz opakowania wypełniają "serca" sałat, które są smaczniejsze, bardziej kruche i soczyste.
Na opakowaniach zachowano wcześniej obowiązujące kody kolorystyczne oraz logo akcji „Policz się z cukrzycą”, którą to firma aktywnie wspiera. Nowym elementem jest motyw roślinny w postaci zielonych liści. Na rewersie opakowania można znaleźć inspirujący przepis na sałatkę autorstwa Jana Kuronia. Nowym elementem jest również kod, który umożliwia ściągnięcie większej ilości przepisów na sałatki ze strony www.fitandeasy.pl.
Według badań i analizy PMR (z 2013 r.) firmy Green Factor, konsumenci najczęściej wybierają mieszanki sałat właśnie pod marką Fit&Easy (dotyczy kanału nowoczesnego). Firma pragnie utrzymać swoją pozycję i zapowiada dynamiczny rozwój kategorii fresh-ready-to-eat. Wkrótce na rynku pojawią się kolejne nowości.
Wszystkie produkty pod marką FIT&EASY są tworzone zgodnie z zasadami: doboru najlepszych surowców, wykorzystywania produktów pochodzących od profesjonalnych i certyfikowanych dostawców. Pakowane w atmosferze ochronnej dłużej zachowują świeżość.
Fot. FIT&EASY
IP