W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Mleczko intensywnie ujędrniające 20 + Ultra nawilżanie

Opublikowano: 2015-03-05
Mleczko intensywnie ujędrniające olejek macadamia SLIM EXTREME 20 + Ultra nawilżanie.
Mleczko intensywnie ujędrniające z olejkiem macadamia błyskawicznie nawilża i ujędrnia skórę.

Olejek makadamia, bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, przywraca optymalny poziom nawilżenia, widocznie uelastycznia i ujędrnia skórę. Idealnie dostosowuje się do jej potrzeb i zapewnia wyjątkowe nawilżenie. bioHyaluron ComplexTM, bogaty w kwas hialuronowy, intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka. Energisomy Q10 pobudzają procesy oddychania komórkowego, regenerują i zwiększają jędrność skóry.

MESOtherapy ANTI-AGE Coctail™ gwarantuje bezinwazyjne przenikanie starannie wyselekcjonowanych składników ujędrniających do głębokich warstw skóry.

  • MEZO TECHNOLOGIA bezinwazyjnego ujędrniania skóry
  • ulga dla skóry w 5 sekund
  • lekka, nietłusta konsystencja


Cena ok. 20 zł / 350 ml.

Sposób użycia: niewielką ilość balsamu delikatnie wmasować w skórę całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc nadmiernie przesuszonych.

W rankingu 2014 roku dziennika Rzeczpospolita  marka Eveline Cosmetics uplasowała się na drugiej pozycji wśród polskich marek kosmetycznych zaraz po Ziaja - Już od ponad 30 lat pracujemy nad tym, aby nasza marka była szeroko znana i dobrze kojarzona nie tylko w Polsce, ale i na ponad 70-ciu zagranicznych rynkach, gdzie oferujemy nasze kosmetyki - twierdzi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu. Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków, obecna w ponad 70 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a z linii produkcyjnych schodzi miesięcznie ponad 5 mln wyrobów. Dowodem siły jest roczna łączna sprzedaż 60 mln sztuk kosmetyków, z czego 80% stanowi eksport. Marka jest liderem w kategorii balsamów do ciała. Według ostatnich badań Nielsena seria Slim Extreme zyskała zaufanie 28% Polek.

Fot. Eveline Cosmetics
IP



Facebook
 

COUNT:32