Olejek makadamia, bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, przywraca optymalny poziom nawilżenia, widocznie uelastycznia i ujędrnia skórę. Idealnie dostosowuje się do jej potrzeb i zapewnia wyjątkowe nawilżenie. bioHyaluron ComplexTM, bogaty w kwas hialuronowy, intensywnie i długotrwale nawilża, zapewnia spektakularne wygładzenie naskórka. Energisomy Q10 pobudzają procesy oddychania komórkowego, regenerują i zwiększają jędrność skóry.
MESOtherapy ANTI-AGE Coctail™ gwarantuje bezinwazyjne przenikanie starannie wyselekcjonowanych składników ujędrniających do głębokich warstw skóry.
Cena ok. 20 zł / 350 ml.
Sposób użycia: niewielką ilość balsamu delikatnie wmasować w skórę całego ciała, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc nadmiernie przesuszonych.
W rankingu 2014 roku dziennika Rzeczpospolita marka Eveline Cosmetics uplasowała się na drugiej pozycji wśród polskich marek kosmetycznych zaraz po Ziaja - Już od ponad 30 lat pracujemy nad tym, aby nasza marka była szeroko znana i dobrze kojarzona nie tylko w Polsce, ale i na ponad 70-ciu zagranicznych rynkach, gdzie oferujemy nasze kosmetyki - twierdzi Karina Kozerska, Dyrektor Marketingu. Eveline Cosmetics to największy polski producent kosmetyków, obecna w ponad 70 krajach na całym świecie. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a z linii produkcyjnych schodzi miesięcznie ponad 5 mln wyrobów. Dowodem siły jest roczna łączna sprzedaż 60 mln sztuk kosmetyków, z czego 80% stanowi eksport. Marka jest liderem w kategorii balsamów do ciała. Według ostatnich badań Nielsena seria Slim Extreme zyskała zaufanie 28% Polek.
Fot. Eveline Cosmetics
IP