Moda a współczesność


Moda a współczesność

Opublikowano: 2016-06-17
Współczesna moda w internecie.
Współczesny świat bardziej niż kiedykolwiek podąża za modą. Ba, goni i to w dodatku ślepo. Modnie jest być modnym.

Moda jest zjawiskiem powszechnym, które ewoluuje na przestrzeni lat. Z każdą kolejną dekadą, rok po roku – chcąc, nie chcąc – jesteśmy świadkami zmieniających się trendów. Współczesne tym bardziej zauważamy, gdyż są wszechobecne.

W dzisiejszych czasach ludzie przywiązują ogromną wagę do wyglądu. Zarówno własnego, jak i innych osób. Liczą się ubrania, ale także dodatki. Wybór, naturalnie, jest olbrzymi. Można przebierać wśród wzorów i fasonów. Jeżeli o te chodzi, podstawowym kryterium jest płeć. Bycie modnym natomiast jest uniwersalne, inaczej – unisex.

Zarówno kobiety, jak i mężczyźni chcą dobrze wyglądać. Coraz częściej – za wszelką cenę. Ta bowiem nie gra roli. Metody bywają różne: kredyt, zastaw, sponsoring... Ludzie się sprzedają. Chcą być podziwiani.

Jednym z modowych warunków, o ile nie najważniejszym, jest marka. Trzeba przecież zaprezentować się z jak najlepszej strony. Logo na froncie – bardziej, niż mile widziane.

Fotografie opatrzone m.in. tagiem #ootd szturmem zdobywają portale społecznościowe. Właściwie można byłoby to zaklasyfikować jako SPAM.

Współcześni trendsetterzy chcą uchodzić za specjalistów w tej dziedzinie, dlatego starają się na bieżąco śledzić wszelkiego rodzaju nowinki modowe, aczkolwiek bywają i tacy, którzy w rzeczywistości jedynie się na takich kreują. Z mniejszym, bądź większym powodzeniem.

Niektórzy ludzie są tak zaślepieni metkami, iż nie dostrzegają faktu, że płacą zwykle o wiele wyższą cenę – zatracają siebie oraz prawdziwe wartości. Tego nie można spieniężyć.

Jednocześnie zapominają przy tym, że moda przemija, natomiast tym, co pozostaje i czego nie kupią jest styl.

Mimo wszystko warto również wziąć pod uwagę to, że istotną częścią składową codziennego stroju jest nie tyle marka, ile wygoda.

Magdalena Piechowiak
(magdalena.piechowiak@dlalejdis.pl)

Fot. pixabay.com



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:30