Moja Krew

Opublikowano: 2017-03-02
Ponad 30 gwiazd edukuje w nowej kampanii „Moja Krew”!
Rusza akcja „Moja Krew” wraz z premierą wyjątkowego spotu – „Krew potrzebna w Polsce co 15 sekund” - tak często w polskich szpitalach potrzeba bezcennego leku, jedynego płynnego narządu.

Do kampanii KREWNIAKÓW „Moja Krew” przyłączyło się 30 gwiazd polskiej telewizji do najnowszej- Marek Bukowski, Grażyna Wolszczak, Maciej Orłoś, Mateusz Rusin, Monika Mazur i wielu, wielu innych.

W związku z ogromnym niezaspokojonym zapotrzebowaniem na krew Europejska Fundacja Honorowego Dawcy Krwi KREWNIACY, po raz kolejny apeluje: „Krew to lek, niewiarygodnie cudowny i wyjątkowy”. Cel Krewniaków to tym razem 1 000 000 nowych krwiodawców i zupełna nowość – promocja zdrowego stylu życia oraz wsparcie dla tych, którzy krwi z różnych powodów oddać nie mogą. Dzięki akcji „Moja Krew”, bez względu na wiek i stan zdrowia, każdy może zostać „Krewniakiem”.

Wszystko za sprawą czołowego produktu kampanii „Moja Krew Chlorofil”, czyli w 100% naturalnego suplementu, który pozwala oczyścić organizm z zalegających w nim toksyn. „Moja Krew Chlorofil” jest silnie związany z profilem działalności KREWNIAKÓW, ponieważ dotyczy krwi jako najważniejszego składnika naszego organizmu – zwiększa krzepliwość w przypadkach hemofilii, buduje i oczyszcza krew oraz wspomaga jej tworzenie. Kupując butelkę w dedykowanej oprawie oznaczonej wybraną grupą krwi, można wesprzeć Krewniaków. Aby w Polskich szpitalach nigdy nie zabrakło krwi!

– Średnio 1 osoba na 10 potrzebuje w szpitalu Twojej krwi – mówi Jolanta Mrotek w najnowszym spocie Krewniaków. – W parę minut możesz uratować nawet 3 osoby – puentuje Marcin Rogacewicz. Wszystkie te liczby dają do myślenia, bo jeśli krew możemy oddać nawet 6 razy do roku – 1 człowiek daje szansę na nowe życie aż 18 osobom rocznie. Z tego powodu gwiazdy spotu nazywają krwiodawców bohaterami. – Honorowi krwiodawcy, jesteście wspaniali! – docenia Marek Bukowski.

– Reakcje publiczności przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. To wyjątkowy dzień, dlatego że razem z firmą DuoLife zaprezentowaliśmy potężnej grupie osób najnowszy spot kampanii „Moja Krew” – tak podsumował pierwszą prelekcję spotu Marcin Velinov, inicjator akcji i założyciel Krewniaków. Wideo, które po raz pierwszy ujrzało światło dzienne podczas VIII Leadership Development Seminars w kieleckim Best Western Hotel****, już krąży w sieci!



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat