Muzyczna kolekcja Earphones by Roxie

Opublikowano: 2019-10-30
ROKSANA WĘGIEL & ST.RIGHT - nowa kolekcja.
Na rynek wchodzi nowa kolekcja artykułów tekstylnych i papierniczych współprojektowana przez Roksanę Węgiel.

Earphones by Roxie to zestaw akcesoriów marki ST.RIGHT, której ambasadorką jest młoda gwiazda, pierwsza w historii polska zwyciężczyni Eurowizji Junior. W skład designerskiej, inspirowanej muzyką kolekcji wchodzą m.in. plecaki, saszetki, a także zeszyty oraz cekinowy pamiętnik – niezbędnik każdej nastolatki. Produkty te to idealna propozycja na mikołajkowy prezent dla każdego fana muzyki.

Earphones by Roxie to kolejna odsłona bardzo owocnej współpracy pomiędzy Roksaną Węgiel a marką ST.RIGHT. Nowa kolekcja powstała w oparciu o koncepcję stworzoną przez Roxie, a dominują w niej srebro i czerń. Wizualnym motywem przewodnim są tytułowe „earphones” – przenośne słuchawki układające się w kształt serca.

Muzyka towarzyszy mi zawsze i wszędzie. Jest bliska memu sercu, które bije w jej rytmie. Dlatego to naturalne, że również w pomyśle stworzonym na potrzeby marki ST.RIGHT pojawił się muzyczny motyw, który jest zgodny z moją pasją i pod którym zdecydowanie mogę się podpisać. Symboliczne „earphones” to znak, że muzykę można zawsze zabrać ze sobą, w każdą drogę i podróż – nawet tą codzienną do szkoły! – mówi Roksana o najnowszym projekcie stworzonym wspólnie z ST.RIGHT.

Cała kolekcja została zaprojektowana z dbałością o najmniejszy szczegół i jak zawsze w przypadku marki ST.RIGHT produkty cechuje wysoka jakość, funkcjonalność i nowoczesny design, który doskonale wpisuje się w modowe stylizacje nawet najbardziej wymagających nastolatek. W skład kolekcji wchodzą: plecak 3-komorowy, plecak na sznurkach, piórnik saszetka, saszetka na pasek „nerka”, teczki, zeszyty oraz cekinowy pamiętnik. Co więcej, do każdego produktu tekstylnego dołączony jest funkcjonalny gadżet -  gratisowa zawieszka do kluczy sygnowana logiem ROXIE! Nowa kolekcja Earphones by Roxie dostępna jest w sklepach internetowych, papierniczych, księgarniach, w sieci sklepów Smyk, a także w  sklepie Roxie.

Na potrzeby kampanii promocyjnej powstał specjalny muzyczny projekt, oczywiście z Roksaną w roli głównej! Przygotowano także krótki film, pokazujący, w jaki sposób powstawała ta wyjątkowa kolekcja sygnowana przez ambasadorkę marki ST.RIGHT. Nie zabraknie też konkursów dla fanów ST.RIGHT & Roxie. Pierwszy zostanie zorganizowany bezpośrednio przez Roksanę w jej mediach społecznościowych.

Fot. St. Majewski
Informacja prasowa



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat

COUNT:31