W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Nielsen potwierdza: FRUGO rządzi!

Opublikowano: 2012-05-18
AC Nielsen potwierdza, że FRUGO jest najchętniej wybieranym napojem w Polsce!
No i stało się to, czego tak naprawdę wszyscy się spodziewali: FRUGO jest najchętniej wybieranym napojem w Polsce!

Z danych AC Nielsen wynika, że mocno owocowe FRUGO w ciągu niespełna 8 miesięcy od rynkowej premiery znalazło się na pierwszej i drugiej pozycji w napojach total.

Na pierwszym stopniu podium uplasowało się czarne FRUGO wyprzedzając napój w wersji zielonej. Jeszcze lepiej wygląda kategoria napojów sprzedawanych w szklanych butelkach: w tym zestawieniu FRUGO uplasowało się na pozycji samodzielnego lidera pozostawiając konkurencję daleko w tyle i zajmując pozycje od pierwszej do ósmej w pierwszej dziesiątce zestawienia.

„Od powrotu FRUGO na rynek nie minął jeszcze rok, zatem dwa pierwsze miejsca na podium w kategorii napoje total traktujemy jako ogromny sukces. Nie osiągnęlibyśmy go bez udziału naszych konsumentów, którym bardzo dziękujemy za mocno owocowe wsparcie bez ograniczeń.” – powiedziała Paulina Włodarska, Dyrektor Marketingu firmy FoodCare.

FRUGO pojawiło się w portfolio firmy FoodCare w marcu ub.r. Pierwsze butelki kultowego napoju o smaku czarnej pitahayi, zielonego lulo, pomarańczowej passiflory i różowego grosse lucuma pojawiły się wczesnym latem. Jesienią paleta FRUGO poszerzyła się o białe liczi, zimą br. wprowadzono czerwone FRUGO z granatem, a wiosną żółte z papają.

Od samego początku swojego powrotu na rynek FRUGO uważnie wsłuchuje się w głosy i opinie konsumentów, szczególnie tych licznie zgromadzonych wokół profilu marki na portalu Facebook. Fani FRUGO proponują nowe kolory swojego ulubionego napoju i testują je w czasie warsztatów smaku FRUGO. To dzięki pragnieniu większości fanów na rynku pojawiło się FRUGO w dużych butlach. Fani wypowiadają się na temat nowych produktów, jakie w ciągu najbliższych tygodni pojawią się pod marką FRUGO, są  aktywnymi uczestnikami działań aktywizujących społeczność FRUGO oraz odbiorcami kampanii i akcji promocyjnych.



Facebook
 

COUNT:30