Dzięki wyjątkowej grze świateł pomaga lepiej wyeksponować kosmetyki oraz pozwala optymalnie wykorzystać powierzchnię. Oferta Organique w dużej części składa się ze 100% naturalnych produktów, które trzeba wyróżnić na półce sklepowej, żeby zainteresować klienta. Nowy design sklepów pozwala zwrócić uwagę na kosmetyki, które niepozornie wyglądają a charakteryzują wysoką skutecznością. Przestronne wnętrza, klimatyczne światło, dobrze wyeksponowane produkty, elegancja - tak wyglądają nowe sklepy Organique.
Chcemy podkreślić wyjątkowość naszych kosmetyków - mówi Tomasz Czarski właściciel i prezes firmy Organique - klienci chcą lepiej poznać produkty, zanim dokonają decyzji o zakupie. Nowe wnętrze jest bardziej przestronne i przejrzyste. Dzięki takiemu rozwiązaniu kosmetyki są bardziej dostępne a po sklepie można łatwiej się poruszać. Pierwsze punkty w nowym formacie zostały otwarte we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej oraz w Szczecinie w GH Kaskada. Firma zamierza zwiększać sukcesywnie liczbę sklepów, przede wszystkim w kluczowych centrach handlowych. Obecnie pod szyldem Organique działa 29 sklepów i wysp, w tym trzy punkty własne.