W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Nowy Rok – nowa Ja

Opublikowano: 2017-01-25
Nowy Rok – nowa Ja z wagami Soehnle.
Nowy rok – nowy czas, szanse i plany. Postanowienia noworoczne to już standard. Każdy z nas ma w planach wykorzystać należycie 365 dni nowego roku.

Obiecujemy przed sobą, przed innymi, często chwalimy się postanowieniami na portalach społecznościowych. Obiecujemy sobie, że schudniemy, zaczniemy biegać, będziemy czytali więcej książek itd. Postanowień noworocznych jest nieskończenie wiele.

Większość z nas na postanowieniach jednak kończy. Wpadamy w wir pracy, codziennych obowiązków, nowy rok w niczym nie różni się od starego. W przestrzeganiu postanowień noworocznych przeszkadza nam dosłownie wszystko – siłownia jest za daleko, książka jest za gruba, a chipsy nie mogą się przecież zmarnować w szafce. Co zrobić zatem, aby dopiąć swojego celu i co jest naszym przeciwnikiem w postanowieniach noworocznych?

Błędy przez które nie spełniamy naszych postanowień noworocznych
Podstawowym błędem jest nasz słomiany zapał. Pod koniec roku obiecujemy sobie, że się zmienimy, że przeniesiemy góry. Mniej więcej w połowie stycznia zapominamy już co w ogóle sobie obiecaliśmy. Dlatego właśnie na samym początku powinniśmy zrobić listę naszych postanowień. W chwili kryzysu będziemy mogli zawsze do niej zajrzeć i przypomnieć sobie jak ważne jest trzymanie się swoich decyzji.

Kolejnym błędem jest to, że obiecujemy sobie za dużo rzeczy na raz. Nie da się wykonać wszystkich postanowień jednocześnie z taką samą uwagą i zaangażowaniem. Jeżeli chcemy zająć się czymś na poważnie, zacznijmy od jednej rzeczy (zrób listę!).

Wiesz co pomoże Ci w osiągnięciu swojego celu? Wyznaczenie sobie nagrody! Obiecaj sobie, że jak schudniesz, to kupisz nową, o rozmiar mniejszą sukienkę, kiedy rzucisz palenie, z zaoszczędzonych pieniędzy wyjedziesz na wakacje. Nagroda zależy od Ciebie i będzie Ci się na pewno należała. Motywuj się każdego dnia – jeżeli na przykład chcesz schudnąć, powieś na lodówce zdjęcie szczupłej modelki. Na pewno pomoże.

Cierpliwość i konsekwencja są gwarantem sukcesu. Nie od razu schudniemy, zmienimy pracę czy przeczytamy 10 nowych książek. Musimy uzbroić się w cierpliwość. Przede wszystkim także nie możemy odkładać naszych postanowień na później. Większość z nas zapewne zaczyna ćwiczyć od jutra, bieganie odkłada na inny dzień, bo dzisiaj akurat pada, za tydzień zacznie się uczyć do egzaminu. Musimy przepędzić naszego lenia. Oczywiście na początku może być trudno, ale do wszystkiego da się przyzwyczaić, a trudności z czasem (nawet nie jesteśmy świadomi jak krótkim) staną się dla nas pestką. Jeżeli tylko zaczniesz i dasz z siebie wszystko, szybciej czy później zobaczysz pierwsze efekty, po czym będziesz miał ochotę na jeszcze więcej.

Rażącym błędem jest także to, że przestajemy pracować nad swoim celem, ponieważ nie widzimy efektów. Często już na samym początku się załamujemy, że wcale nie schudliśmy, a wręcz przeciwnie - przytyliśmy. Poddajemy się zatem, bo po co się męczyć. Popełniamy największy błąd. Jak mówi pewne powiedzenie: „Nie od razu Rzym zbudowano”. Dlatego właśnie musimy się uzbroić w cierpliwość i konsekwencję. Musimy iść małymi krokami do przodu. Nie bądźmy względem siebie zbyt surowi, pomóżmy sobie. Jeżeli naszym postanowieniem jest rzucenie palenia, kupmy produkty, które w tym pomagają. Na rynku jest nieograniczona ilość plastrów, tabletek, gum do żucia dla osób, które chcą rzucić palenie. Jeżeli chcemy zrzucić zbędne kilogramy, zaopatrzmy się w najwyższej jakości wagę kuchenną, np. cyfrową, analityczna wagę kuchenną Soehnle Food Control Easy. Dzięki obszernej bazie danych zawierającej 950 powszechnie stosowanych artykułów spożywczych w prosty sposób informuje o najważniejszych wartościach energetycznych i odżywczych, takich jak kalorie, węglowodany, tłuszcz, cholesterol, błonnik i wapń. Waga ta jest niezbędna także dla diabetyków, ponieważ jej praktyczna pamięć sumuje wszystkie wartości. Dzięki przyciskom dotykowym i prostym kodom liczbowym obsługa wagi jest banalnie prosta. Food Control Easy dokonuje pomiaru z dokładnością do 1g.

Jeżeli chcemy kontrolować naszą wagę ciała, zaopatrzmy się w wagę z funkcją analizy ciała, np. cyfrową wagę analityczną Soehnle Body Control Signal F3. Dzięki niej możemy nie tylko ustalić wagę naszego ciała, lecz także sprawdzić zawartość tkanki tłuszczowej i wody w organizmie na podstawie analizy BMI. Waga automatycznie rozpoznaje do 8 osób i zważy każdego do 150 kg. Posiada ona funkcję automatycznego włączania i wyłączania, pomiar dokonuje z dokładnością do 100g.

Nikt nie powiedział, że życie jest proste, nikt też nie powiedział, że trwanie przy postanowieniach noworocznych będzie proste. Jest to praca 24/7, wymagająca dużo od Ciebie. Ale warto. Pamiętajmy jednak, że nie tylko od nowego roku możemy dokonywać w naszym życiu zmian. Każdy nowy dzień jest szansą na rozpoczęcie wszystkiego od nowa.

Fot. Soehnle
Informacja prasowa



Facebook
Reklama
 

COUNT:33