W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Nowy zapach luksusowej hiszpańskiej marki Loewe – Aire Loewe Sensual

Opublikowano: 2012-05-26
Woda toaletowa Aire Loewe Sensual w perfumeriach Sephora.
Sephora, lider rynku kosmetyków luksusowych i uznany autorytet w świecie piękna wyznaczający trendy,

wprowadziła do swoich perfumerii nowy, zmysłowy zapach luksusowej hiszpańskiej marki Loewe – Aire Sensual. Ta niepowtarzalna kompozycja, delikatna, świetlista i bardzo świeża, składa się w nucie głowy z cytryn kalabryjskich, pomarańczy z Tangeru i zielonego jabłka, serca o kwiatowo-owocowym aromacie jaśminu, lilii polnej i frezji oraz nut bazy – zmysłowego piżma i złotego bursztynu. Perfumy są nowym wcieleniem klasycznego zapachu Aire Loewe, który stał się prawdziwą sensacją lat 80-tych i jest uwielbiany przez kobiety już od ponad 20 lat. W tym roku, by tchnąć w tę legendę nowe życie, firma Loewe stworzyła zmysłową wersję perfum, Aire Loewe Sensual, które zgodnie z filozofią marki czerpią natchnienie z kultury Hiszpanii przesiąkniętej żarliwością, radością i witalnością połączoną ze szlachetną czułością zmysłów. Ponadczasowy flakon o wyszukanej elegancji kreuje grę światła i przejrzystości, odwołując się do łagodnej i zmysłowej kompozycji. Ceny zapachu to 239 zł za flakon o pojemności 30 ml i 339 zł za 75 ml.

„Loewe świetnie rozumie, że u podstaw naprawdę wielkich perfum leżą wyrafinowanie, silne emocje, wyzwanie, magia. Dlatego bardzo się cieszymy, że do perfumerii Sephora trafia zapach Aire Loewe Sensual, który uosabia luksusową świeżość oraz delikatną, lekką i zmysłową rozkosz. Przeznaczony jest dla kobiety nowoczesnej, pięknej, emanującej prawdziwą kobiecością, wolnej i pewnej siebie właśnie dzięki świadomości naturalnego, niewymuszonego wdzięku,” powiedział Sergiusz Osmański, dyrektor artystyczny i PR, Sephora Polska.

Marka Loewe, należąca do grupy LVMH, powstała w Madrycie w 1846 roku i jest oficjalnym dostawcą wyrobów skórzanych dla hiszpańskiej rodziny królewskiej. Iberyjską zmysłowość można odnaleźć w każdym wyrobie Loewe – skóra jest tak miękka, że każdy pragnie jej dotknąć. Dla Hiszpanów Loewe to synonim luksusu i dziedzictwa przekazywanego z pokolenia na pokolenie, czego przykładem jest np. kultowa torba Amazona, która od ponad ćwierć wieku jest przekazywana córkom przez matki, niezmiennie pozostając modną i pożądaną. Wkroczenie firmy Loewe do świata perfum było naturalną kontynuacją jej dotychczasowego rozwoju i zaowocowało stworzeniem gamy luksusowych zapachów.

W kampaniach reklamowych Loewe, których autorami byli m.in. Mario Testino i Peter Lindbergh wystąpiły takie gwiazdy jak Yasmin le Bon, Linda Evangelista, Christy Turlington, Gisele Bündchen czy Kate Moss. Tym, co od wielu lat jest wspólne dla kampanii reklamowych tej najstarszej marki artykułów luksusowych w Hiszpanii, to silne, a zarazem zmysłowe, niezależne i nowoczesne kobiety.



Facebook
 

COUNT:31