W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


ON/OFF the road

Opublikowano: 2015-02-24
ON/OFF the road - WIOSENNO-LETNIA KAMPANIA HOUSE.
Radio samochodowe wygrywa pierwsze dźwięki rockowego kawałka, kiedy dwoje młodych ludzi rusza w podróż po zakurzonych bezdrożach okolic Kapsztadu.

Tak rozpoczyna się najnowsza kampania HOUSE, promująca wiosenno-letnią kolekcję marki. HOUSE pokazuje przy tym dwie różne odsłony tej samej historii, korzystając z konceptu ON/OFF.

Bohaterów w drodze na festiwal widzimy w dwóch różnych wersjach – ON, czyli spokojnej i zaplanowanej podróży oraz OFF –wszystko to, czego nie było w planie. W ten sposób powstały dwa filmy, które razem tworzą pamiętnik z – wyprawy bohaterów, pozwalając na przełączanie się pomiędzy jedną a drugą wersją w takt tego samego, pełnego energii kawałka. Koncept ON/OFF wykorzystano również przy zestawieniu kampanijnych zdjęć, które mają charakter dyptyków. Zdjęcia i filmy do najnowszej kampanii HOUSE powstały w Kapsztadzie i okolicach – mieście, które oferuje zarówno wielkomiejski zgiełk, jak i niesamowite plenery i dziką przyrodę.

Koncepcja zdjęć i filmu oraz pojawiające się w nich stylizacje nawiązują do charakteru najnowszej kolekcji marki, pozwalającej każdemu podkreślić swój indywidualny styl. Znajdziemy w niej między innymi dużo denimu i rockowego luzu, ale również wygodne, miejskie ciuchy, ciekawe nadruki i najmodniejsze trendy wiosenno-letniego sezonu.

Zdjęcia do kampanii to już kolejny raz dzieło świetnego Rafała Milacha. Autorem filmów jest Radek Żabiński, a operatorem kamery – Kamil Płocki. Muzykę skomponował Krystian Wołowski, współzałożyciel zespołu D4D. Modeli – Ariel van Heedren i Reyna du Preez - stylizowała Marta Kalinowska, a makijaż wykonała Gosia Sulima. Całość wyprodukowała agencja AFPHOTO, a nad efektem końcowym czuwali Brand Manager marki Grzegorz Chyła oraz  Dyrektor Kreatywny Maciek Czarnecki.

Fot. HOUSE
IP



Facebook
 

COUNT:32