W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


ONE TO WATCH – Guess szuka najlepszych blogerów

Opublikowano: 2012-04-26
Konkurs na najlepszych blogerów Zibi.
Twoja pasja. Twój styl. Twój głos.

Globalna kampania zegarków Guess rusza 1 maja i potrwa 3 miesiące. W tym czasie Guess wyłoni najlepszych blogerów modowych z każdego kraju, którzy będą pełnić rolę ambasadorów marki.

Wszystko zaczęło się od strony poświęconej zegarkom Guess – www.guesswatches.com.  Na stronie poza typowymi, funkcjonalnymi elementami jak katalogi z zegarkami znajduje się również Guess Access Blog, na którym publikowane są ciekawe stylizacje blogerów z całego świata.  Doceniając siłę tej formy przekazu Guess postanawia wyłonić po dwóch reprezentantów marki w każdym kraju.

Kampania będzie wyeksponowana w formie aplikacji na fan page’u zegarków Guess. W tym momencie FP Guess jest najpopularniejszą witryną na Facebooku wśród marek zegarkowych – ma ponad 1,2 mln fanów. Aby wziąć udział w akcji One To Watch, użytkownicy będą musieli stworzyć swój własny profil w oparciu o aplikację. Wśród informacji należy zamieścić m.in. charakterystykę swojego stylu po to, by dzielić się profilem ze znajomymi i innymi użytkownikami sieci celem gromadzenia punktów. Po 3 miesiącach, z każdego państwa zostanie wyłonionych 10 kandydatów z największą ilością punktów. W następnym etapie jury składające się z przedstawicieli marki Guess przyjrzy się bliżej kandydatom i spośród nich wyłoni po dwóch ambasadorów z każdego państwa.

„To świetna okazja  dla marki by stać się partnerem i współpracować z młodymi , utalentowanymi w sferze stylizacji blogerami z całego świata. To również okazja dla nich, aby stali się „widoczni” a nawet rozpoznawalni wśród szerszej grupy odbiorców” – mówi Cindy Livingston, CEO Firmy Sequel, producenta zegarków Guess.

Akcja startuje 1 maja i potrwa do końca lipca. Ogłoszenie finalnych wyników będzie miało miejsce we wrześniu.



Facebook
 

COUNT:30