Globalna kampania zegarków Guess rusza 1 maja i potrwa 3 miesiące. W tym czasie Guess wyłoni najlepszych blogerów modowych z każdego kraju, którzy będą pełnić rolę ambasadorów marki.
Wszystko zaczęło się od strony poświęconej zegarkom Guess – www.guesswatches.com. Na stronie poza typowymi, funkcjonalnymi elementami jak katalogi z zegarkami znajduje się również Guess Access Blog, na którym publikowane są ciekawe stylizacje blogerów z całego świata. Doceniając siłę tej formy przekazu Guess postanawia wyłonić po dwóch reprezentantów marki w każdym kraju.
Kampania będzie wyeksponowana w formie aplikacji na fan page’u zegarków Guess. W tym momencie FP Guess jest najpopularniejszą witryną na Facebooku wśród marek zegarkowych – ma ponad 1,2 mln fanów. Aby wziąć udział w akcji One To Watch, użytkownicy będą musieli stworzyć swój własny profil w oparciu o aplikację. Wśród informacji należy zamieścić m.in. charakterystykę swojego stylu po to, by dzielić się profilem ze znajomymi i innymi użytkownikami sieci celem gromadzenia punktów. Po 3 miesiącach, z każdego państwa zostanie wyłonionych 10 kandydatów z największą ilością punktów. W następnym etapie jury składające się z przedstawicieli marki Guess przyjrzy się bliżej kandydatom i spośród nich wyłoni po dwóch ambasadorów z każdego państwa.
„To świetna okazja dla marki by stać się partnerem i współpracować z młodymi , utalentowanymi w sferze stylizacji blogerami z całego świata. To również okazja dla nich, aby stali się „widoczni” a nawet rozpoznawalni wśród szerszej grupy odbiorców” – mówi Cindy Livingston, CEO Firmy Sequel, producenta zegarków Guess.
Akcja startuje 1 maja i potrwa do końca lipca. Ogłoszenie finalnych wyników będzie miało miejsce we wrześniu.