PODRÓŻ DO ŹRÓDEŁ MUZYKI

Opublikowano: 2014-02-19
WIOSENNO - LETNIA KAMPANIA HOUSE.
Rusza najnowsza kampania promocyjna marki HOUSE na sezon SS 2014. Tym razem tłem dla wiosenno – letniej kolekcji jest Nowy Orlean.

Marka niezmiennie stawia na muzyczne klimaty,  autentyczność i sporą dawkę denimowych stylizacji. Wszystko sportretowane w niezwykłym nastroju południowego USA, przez kalifornijską fotograf polskiego pochodzenia - Magdalenę Wosińską.

W najnowszej kampanii HOUSE śledzimy wędrówkę młodej pary po klimatycznym Nowym Orleanie. To tu, na wąskich uliczkach i w miejscowych pubach rozbrzmiewa muzyka, która jest źródłem współczesnego jazzu, bluesa i rock’n’rolla. Nasi bohaterowie przemierzając zakątki miasta, odkrywają miejsca i poznają ludzi, którzy stają się dla nich źródłem muzycznych inspiracji. Dobór miejsc do najnowszej sesji HOUSE również nawiązuje do historii muzyki popularnej: od plantacji  bawełny, na której kręcono zdjęcia do filmu „Zniewolony”, w reż. Steve’a Mc Queena, przez słynną nowoorleańską Burbon Street, do legendarnego studia nagraniowego Primal On Vinyl,  w którym swoje płyty nagrywała między innymi Erykah Badu czy Mos Def.

Autorką niezwykle klimatycznych zdjęć do najnowszej kampanii HOUSE  jest kalifornijska fotograf  polskiego pochodzenia - Magdalena Wosińska. W doskonały sposób udało się jej uchwycić muzyczny klimat marki i kolekcji. Obrazy przepełnione słoneczną estetyką  oddają autentyczny nastrój południa i wiosenno - wakacyjnych impresji. Dobór fotografa do sesji również nie był przypadkowy. Magda poza pasją do fotografii zajmuję się także tworzeniem muzyki - przez 8 lat grała na gitarze w rockowym zespole Green and Wood. Na co dzień współpracuje jako fotograf z nowojorską agencją Weber Represent. Do tej pory pracowała dla takich marek jak: Converse, Current/Elliot, Elkin, Lee,  Mr. Porter i Silver Jeans Co.

Kampanię marki dopełnia film promocyjny, którego tłem jest przebój zespołu BLACK KEYS, tegorocznego headlinera festiwalu Open’er. Autorem klipu jest ceniony fotograf i filmowiec – Bart Pogoda.

Działania marki HOUSE w tym sezonie będą skupione na jej muzycznym charakterze. Stronę internetową dopełni  odtwarzacz DEEZER, który pozwoli użytkownikom na spersonalizowaną wycieczkę obrazowo - dźwiękową. Marka będzie wspierać niezależne przedsięwzięcia muzyczne oraz partnerować dużym koncertom.

Za koncepcję kampanii i jej realizację odpowiedzialna była agencja AFPHOTO.  Od strony kreatywnej nad realizacją czuwał Maciej Czarnecki i manager marki House - Grzegorz Chyła. Stylizacje są dziełem Andrzeja Sobolewskiego. 

Działaniom promocyjnym marki towarzyszy świeża odsłona strony internetowej www.house.pl przygotowana przez agencję interaktywną ZJEDNOCZENIE.COM.

Klimat kampanii z powodzeniem udało się przenieść również na witryny salonów HOUSE'a, o które zadbała Dagmara Gałecka.

Fot. HOUSE
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat