Fido Dido nikomu nie musi imponować, nie podąża za trendami, bo sam je ustanawia, uwielbia tworzyć swoją własną rzeczywistość i nigdy się nie spieszy – zawsze znajdzie czas na relaks. Czy jest ktoś, kto go nie pamięta? Jeśli tak, to najwyższy czas przypomnieć Polsce o tej kultowej postaci.
Dziś w pogoni za rozrywką i informacją, czy podążaniem śladami celebrytów, wiele osób nie potrafi się oderwać od swojego smartfona – znana z poprzednich kampanii 7UP postać Fido Dido przypomina nam, jak poczuć chill, znaleźć moment na chwilę relaksu, zyskać nową perspektywę i nauczyć się doceniać teraźniejszość. Ze swoim świeżym podejściem Fido Dido nie ma poczucia, że coś go omija, nie ma też potrzeby ciągłej obecności w mediach społecznościowych, śledzenia wiadomości, czy aktualizowania informacji. Fido Dido jest ekspertem w dziedzinie łapania dystansu i czerpania radości z bieżącej chwili, spędzania czasu wspólnie z innymi, bez poczucia, że ktoś lub coś wywiera presję; po prostu uwielbia cieszyć się tymi momentami.
– Powrót Fido Dido to hołd dla wcześniejszych kampanii reklamowych marki 7UP, jak i próba przypomnienia, że dobra zabawa nie musi być związana z obecnością online. Obecnie wielu ludzi – niezależnie od wieku – odczuwa ciągłą, wręcz obsesyjną potrzebę sprawdzania mediów społecznościowych, ponieważ podświadomie boją się, że ominie ich coś ważnego. Sprawia to, że często zapominają oni cieszyć się własnym życiem – powiedziała Agnieszka Dąbrowska, Assistant Brand Manager 7UP. – Marka 7UP chce wypromować kwintesencję filozofii życiowej Fido Dido – ucieczkę od natłoku informacji oraz ograniczone wykorzystywanie urządzeń mobilnych i mediów społecznościowych; wszystko po to, by móc w pełni odczuwać wszystko, co dzieje się wokół nas – dodała Agnieszka Dąbrowska.
Limitowana edycja opakowań z 3 różnymi wariantami etykiet uwzględniających wizerunek Fido Dido pojawi się w sprzedaży w połowie maja 2019 roku. W ramach promocji w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS, wykorzystujące postać bohatera.
– 7UP to napój o smaku limonkowo-cytrynowym, który swoim charakterem odpowiada filozofii prezentowanej przez swojego bohatera – Fido Dido. Jego smak daje poczucie odświeżenia i orzeźwienia – powiedział Michał Arament, Sr Marketing Manager CSD. – Wraz z Fido chcemy przypomnieć, że każdy może poczuć chill i spojrzeć na sprawy z innej perspektywy niezależnie od sytuacji – dodał Michał Arament.
Fot. PepsiCo
Informacja prasowa