by zaprojektować limitowaną edycję puszek na kawę. Stworzone z bliskości, kolorowe ceramiczne puszki można otrzymać w prezencie, kupując kawę Jacobs Krönung.
„Gdy spotka się dwójka ludzi, zawsze istnieje szansa, że narodzi się z tego coś pięknego. Jeśli są to dwie artystyczne dusze, jak Katarzyna Grochola i jej córka Dorota Szelągowska, siostry Przybysz czy Anita Lipnicka i jej partner John Porter, to z ich spotkania może powstać coś twórczego, co będzie cieszyło także innych – książki, muzyka, filmy… lub designerska puszka na kawę” – powiedziała Justyna Jóźwiak, Brand Manager marki Jacobs, Kraft Foods Polska.
Feria barw i emocji, różnorodność wzorów i same pozytywne uczucia – to wszystko można znaleźć na ceramicznych puszkach do kawy Jacobs Krönung, które pięknie będą wyglądać w każdej kuchni.
Jak zdobyć taką puszkę?
Należy kupić łącznie 2 kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na wybraną puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej, zarówno w opakowaniu zwykłym, jak i promocyjnym, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska S.A. Są to: Jacobs Krönung (mielona) 100g, 250g, 500g, Jacobs Krönung Espresso (mielona) 250g, Jacobs Krönung Espresso (ziarnista) 500g i Jacobs Krönung Night & Day (mielona) 250g.
Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja (już rozpoczęta) potrwa do 30 czerwca. Więcej informacji: www.jacobsart.pl.
Stworzone z bliskości
”Są w naszym życiu osoby, które znaczą dla nas najwięcej. To z nimi przeżywamy najlepsze chwile naszego życia. To o tych wspólnych chwilach myślimy najcieplej. Jacobs Krönung wierzy, że nie ma nic bardziej radosnego niż przebywanie razem z przyjaciółmi i rodziną, pragnie być częścią tych spotkań. W naszej kampanii pokazujemy bliskich sobie ludzi, którzy spotykają się przy filiżance kawy i podczas tych spotkań powstaje coś wyjątkowego. Do takich niezapomnianych i twórczych chwil przy kawie chcemy zachęcić wszystkich niezależnie od okazji” – podkreśliła Justyna Jóźwiak.
Fot. Jacobs
IP