Puszki pełne inspiracji

Opublikowano: 2013-01-30
Artyści w roli projektantów - puszki pełne inspiracji!
Trzy pary artystów: Katarzyna Grochola i Dorota Szelągowska, Natalia i Paulina Przybysz oraz Anita Lipnicka i John Porter, spotkały się przy filiżance kawy Jacobs,

by zaprojektować limitowaną edycję puszek na kawę. Stworzone z bliskości, kolorowe ceramiczne puszki można otrzymać w prezencie, kupując kawę Jacobs Krönung.

„Gdy spotka się dwójka ludzi, zawsze istnieje szansa, że narodzi się z tego coś pięknego. Jeśli są to dwie artystyczne dusze, jak Katarzyna Grochola i jej córka Dorota Szelągowska, siostry Przybysz czy Anita Lipnicka i jej partner John Porter, to z ich spotkania może powstać coś twórczego, co będzie cieszyło także innych – książki, muzyka, filmy… lub designerska puszka na kawę” – powiedziała Justyna Jóźwiak, Brand Manager marki Jacobs, Kraft Foods Polska.

Feria barw i emocji, różnorodność wzorów i same pozytywne uczucia – to wszystko można znaleźć na ceramicznych puszkach do kawy Jacobs Krönung, które pięknie będą wyglądać w każdej kuchni.

Jak zdobyć taką puszkę?
Należy kupić łącznie 2 kg kawy Jacobs, zachować puste opakowania i wymienić je na wybraną puszkę. W promocji biorą udział wyłącznie opakowania w polskiej wersji językowej, zarówno w opakowaniu zwykłym, jak i promocyjnym, dystrybuowane przez Kraft Foods Polska S.A. Są to: Jacobs Krönung (mielona) 100g, 250g, 500g, Jacobs Krönung Espresso (mielona) 250g, Jacobs Krönung Espresso (ziarnista) 500g i Jacobs Krönung Night & Day (mielona) 250g.

Wymiany można dokonać w wybranym salonie prasowym Inmedio lub Relay na terenie całej Polski lub za pośrednictwem poczty. Do odbioru czeka 75 tys. puszek w trzech różnych wzorach, sygnowanych nazwiskami twórców. Akcja (już rozpoczęta) potrwa do 30 czerwca. Więcej informacji: www.jacobsart.pl.

Stworzone z bliskości
”Są w naszym życiu osoby, które znaczą dla nas najwięcej. To z nimi przeżywamy najlepsze chwile naszego życia. To o tych wspólnych chwilach myślimy najcieplej. Jacobs Krönung wierzy, że nie ma nic bardziej radosnego niż przebywanie razem z przyjaciółmi i rodziną, pragnie być częścią tych spotkań. W naszej kampanii pokazujemy bliskich sobie ludzi, którzy spotykają się przy filiżance kawy i podczas tych spotkań powstaje coś wyjątkowego. Do takich niezapomnianych i twórczych chwil przy kawie chcemy zachęcić wszystkich niezależnie od okazji” – podkreśliła Justyna Jóźwiak.

Fot. Jacobs
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat