REEBOK CROSSFIT NADAJE FITNESSOWI NOWY WYMIAR

Opublikowano: 2011-11-17
REEBOK CROSSFIT NADAJE FITNESSOWI NOWY WYMIAR
Reebok CrossFit rozpoczyna współpracę z londyńskimi artystami, aby wspólnie stworzyć największy na świecie Obraz 3D

Reebok oraz CrossFit wspólnie kontynuują swoje działania, polegające na zachęceniu ludzi z całego świata do dbania o swoja formę fizyczną, przedstawiając próbę pobicia dwóch Rekordów Świata – stworzenia Największego Obrazu 3D oraz Najdłuższego obrazu 3D – w trakcie Światowego Dnia Rekordów Guinessa. Aby osiągnąć zamierzony cel, Reebok CrossFit podjął współpracę z mieszkającymi w Londynie artystami ulicznymi „3D Joe and Max" - stworzą oni w przestrzeni miejskiej zapierające dech w piersiach, zjawiskowe dzieło.

Obraz, mający zająć ponad 1000m², zostanie oficjalnie zaprezentowany 17 listopada przy obecności ponad 200 000 osób z całego świata, które spotkają się, aby wspólnie świętować Dzień Rekordów Guinessa. Obecnie imponujący rekord największego na świecie Obrazu 3D należy do chińskiego artysty Qi Xinghua i wynosi 892.15m². Reebok CrossFit zamierza nie tylko pobić dotychczasowy wynik, ale również zapewnić sobie wpis w Księdze Rekordów Guinessa w kategorii Najdłuższy Obraz 3D na świecie (aktualny rekord to 60.46m).

Wyjątkowy obraz, technicznie określany jako anamorficzna sztuka ulicy, przedstawiać będzie niebezpieczne urwiska i krawędzie klifu i będzie prezentowany na obszarze Canary Wharf w londyńskiej West India Quay - od czwartku, 17 listopada, do piątku, 18 listopada. Wizualna ekstrawagancja obrazu sprawi, że stworzy on interaktywne otoczenie 3D, które stanie się pretekstem do zachęcania ludzi do uprawiania sportu i spróbowania takich ćwiczeń z zakresu treningu CrossFit, jak pull-up i kettle bell swings. Dzięki gigantycznemu Obrazowi 3D podczas ćwiczeń będzie się miało wrażenie jakby wisiało się nad przepaścią lub stało na skraju urwiska. Aby wziąć udział w tym niesamowitym wydarzeniu i być na Canary Wharf podczas bicia rekordu Guinessa, uczestnicy zostaną poproszeni o otagowanie siebie i dzielenie się na www.facebook.com/reebok swoją aktywnością na tle nowopowstałego dzieła 3D.

W tym roku, Reebok, czyli jedna z wiodących na świecie marek fitnessowych nawiązała współpracę z  CrossFit® - rewolucyjnym siłowo-wytrzymałościowym programem treningowym. Reebok i CrossFit wspólnie dążą do zmiany sposobu, w jaki ludzie postrzegają, definiują i praktykują fitness.
Dla wielu ludzi na całym świecie fitness to aktywność podejmowana z poczucia obowiązku, na podstawie zaleceń lekarza lub w celu utrzymania stałej masy ciała. Reebok chce przez promowanie treningu CrossFit wprowadzić alternatywę – dlatego promuje fitness w całkowicie nowej odsłonie.

Reebok został sponsorem tytularnym CrossFit Games, światowej premiery wydarzenia mającego na celu znalezienie człowieka o najlepszej kondycji na świecie - Fittest on Earth™. Reebok CrossFit prezentuje również CrossFit „boxes” – to określenie używane jest na całym świecie do opisania sal gimnastycznych przeznaczonych dla tej dziedziny - oraz przedstawia kolekcję butów i ubrań zaprojektowanych specjalnie do treningu i zawodów CrossFit.

„Każdy wie, że fitness jest ważny, ale nie jest to coś, co ludzie robią dlatego, że chcą” – powiedział Chris Froio, Global Head of Fitness w Reebok. „Nasza współpraca z CrossFit to nie tylko tworzenie przełomowych butów i strojów do ćwiczeń czy sponsorowanie wydarzeń. Współpracujemy z CrossFit także dlatego, że jest to niesłychanie efektywny program ćwiczeń, a także unikalne doświadczenie, które stanowi świetną zabawę, a przy okazji buduje społeczność. Osiąganie pożądanych rezultatów sprawia, że coraz więcej ludzi wybiera CrossFit, aby osiągnąć jeszcze więcej dzięki odmieniającemu życie, bezcennemu doświadczeniu.”

Greg Glassman, współzałożyciel CrossFitt, powiedział: „Celem CrossFit jest zmiana świata poprzez trening, dlatego współpraca z Reebok – firmą, która powstała na fundamencie fitnessu i treningu, które są częścią jej DNA – jest doskonałym krokiem. Pasja Reebok do fitnessu jest widoczna we wszystkich aktywnościach marki – od produktów, które wytwarza do sposobu, w jaki pracownicy Reebok przyjęli kulturę  CrossFit - wspólnie pracujemy, aby pokazać światu fitness".



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat