W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Stwórz mapę dystrybucji prezerwatyw - iCondom oraz Fundacja MTV Staying Alive

Opublikowano: 2011-08-04
Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną
w walce z HIV i AIDS

4 sierpnia 2011: Fundacja MTV Staying Alive wraz z iCondom rozpoczęły wspólną kampanię społeczną, zachęcającą młodych ludzi na całym świecie do zaangażowania się w walkę z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV.


Co należy zrobić, aby przyłączyć się do kampanii? Wystarczy ściągnąć darmową aplikację o nazwie iCondom app i wprowadzić do niej informacje na temat miejsc, w których można kupić prezerwatywy. Zgromadzone dane zostaną wykorzystane do stworzenia globalnej mapy dystrybucji prezerwatyw. Organizatorzy kampanii mają nadzieję, że dzięki tym informacjom więcej osób uniknie zakażenia wirusem HIV oraz innymi chorobami, przenoszonymi drogą płciową.

iCondom to bezpłatna aplikacja na iPhone, która za pomocą wbudowanego systemu nawigacji pozwala użytkownikom na zlokalizowanie najbliższego automatu lub sklepu, gdzie można kupić prezerwatywy. Aplikacja dodatkowo pozwala na uzyskanie szczegółowych informacji na temat punktów dystrybucji, jak np. godziny otwarcia sklepu.

„Około 5 mln młodych ludzi w wieku 15 do 24 lata żyje z wirusem HIV, a każdego dnia kolejne 2500 zostaje zarażonych. Nawiązaliśmy współpracę z iCondom z nadzieją, że uda nam się zmniejszyć rozprzestrzenianie się wirusa HIV poprzez ułatwienie ludziom dostepu do informacji o miejscach kupna prezerwatyw. Część pieniędzy z aplikacji zostanie przeznaczona na granty, które Fundacja Staying Alive przyznaje młodym osobom, działających na rzecz walki z HIV” - wyjaśnia Georgia Arnold, starszy wiceprezes Viacom International Media Networks i Dyrektor Fundacji Staying Alive.

Morgane Danielou, założyciel iCondom dodaje: „MTV może pomóc nam dotrzeć do młodych ludzi na całym świecie, korzystających z iPhona w celu stworzenia kompleksowej mapy dystrybucji prezerwatyw. Mamy przed sobą wielkie wyzwanie, ale i wiarę, że dzięki temu mniej osób będzie narażone na ryzyko zakażenia.”

Bezpłatna aplikacja iCondom app obecnie dostępna jest dla użytkowników iPhonów i można ją pobrać ze strony Apple App Store: iCondom App

Na kanałach MTV zostaną wyświetlone specjalne spoty reklamowe, zachęcające młodych ludzi do zaangażowania się w kampanię. Są one dostepne również online na stronie: http://www.staying-alive.org/en/2011/08/icondom/


FUNDACJA MTV STAYING ALIVE
Fundacja MTV Staying Alive to założona w 2004 roku międzynarodowa organizacja charytatywna, działająca we współpracy z MTV Networks International, która wspiera młodych ludzi, działających na rzecz walki z epidemią HIV w społecznościach lokalnych. Podstawą do założenia organizacji była zainicjowana w roku 1998 przez stację MTV seria dokumentów Staying Alive, która z biegiem lat przekształciła się w największą na świecie multimedialną kampanię edukacyjną na temat HIV, skierowaną do młodych ludzi. Do tej pory Fundacja przyznała 304 stypendiów w 61 krajach na całym świecie, suma których wynosi ponad 3 miliony dolarów.

www.myicondom.com
www.stayingalivefoundation.org
www.staying-alive.org/en/



Facebook
 

COUNT:31