zapraszając w ten sposób wszystkie talenty muzyczne do wzięcia udziału w wielkim konkursie muzycznym dla zespołów “Rock am Ring”.
„Let´s rock”: Kolorowy look i muzyka dominują w kolekcjach firmy s.Oliver na sezon wiosenno-zimowy. W pierwszych miesiącach roku 2012 firma modowa s.Oliver prezentuje festiwal kolorów “The Festival of Colors”. Kampania rozpoczyna wprowadzeniem kolorowych spodni „Color Pants” i wzywa do uczestnictwa w narodowym konkursie zespołów muzycznych. W maju firma s.Oliver dostarcza kolorowe stroje “Colored Outfits” aby zapewnić najmodniejszy look festiwalu. Kampania kończy się w czerwcu rozpoczęciem festiwalu “Rock am Ring”. Firma s.Oliver jest oficjalnym partnerem największego festiwalu w Niemczech.
Festiwal kolorów “The Festival of Colors” rozpoczyna się 26 stycznia kolorowymi spodniami “Colored Pants”, kolorowymi chinosami i jeansami z kolekcji Casual i QS firmy s.Oliver. Chinosy są dostępne w cenie już od 199,00 PLN a jeansy w cenie od 259,00 PLN w sklepach partnerskich firmy s.Oliver. W tym samym czasie kolorowe autobusy będą odwiedzały różne miasta w Niemczech przyciągając uwagę na materiały promocyjne POS informującymi o promocjach.
Muzyka odgrywa ważną rolę: firma s.Oliver prezentuje w lutym swój własny konkurs muzyczny dla zespołów w Niemczech. Rozpoczynając od pierwszego dnia lutego aż do marca muzycy mogą zgłaszać się na www.soliver.com/takemeaway i przesyłać swoje video. Trzech finalistów, którzy zostaną wybrani przez jury i użytkowników otrzyma szansę wystąpienia na żywo na scenie podczas festiwalu „Rock am Ring”.
Przed rozpoczęciem festiwalu, w maju, sklepy s.Oliver przygotują fanów muzyki za pomocą „Colored Outfits”. Kolekcje zapewniają różnorodność stylów aby kreować idealny festiwalowy look.
Motto "Take me away“ zabierze klientów s.Oliver w niezapomnianą festiwalową podróż.