W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Teledysk Nataszy Urbańskiej do „All The Wrong Places”

Opublikowano: 2011-08-22
Natasza Urbańska „All The Wrong Places”.
Super letni i imprezowy klip do pierwszego singla z płyty Poland…Why Not? jest już gotowy!Na słonecznej plaży Venice Beach w Los Angeles, Natasza Urbańska nagrała teledysk do „All The Wrong Places”

Gorący piasek, pobliskie bary i sklepiki, oraz luksusowy jacht – tak bawiła się ekipa pracująca nad klipem Nataszy Urbańskiej do singla „All The Wrong Places”.

„All The Wrong Places” to kawałek o poszukiwaniu miłości w najmniej odpowiednich miejscach. Do tego też nawiązuje klip, w którym Natasza przechadzając się po plaży Venice Beach i jej okolicach, bezskutecznie szuka tzw. „Mr. Right”. Poszukiwania kończą się super imprezą na luksusowym jachcie, gdzie artystce towarzyszy bardzo seksowny mężczyzna oraz zwyciężczynie ogólnopolskiego konkursu ubrane w stroje kąpielowe ESOTIQ.

Utrzymany w letnim i tanecznym klimacie teledysk został wyreżyserowany przez Davida Palmera, znanego reżysera klipów, który dotychczas współpracował m.in. z Nelly, Mary J Blidge, Toni Braxton, czy Lil Wayne’em.

Premiera radiowa „All The Wrong Places” odbyła się 15 sierpnia, a efekt pracy w słonecznej Kalifornii będzie można zobaczyć już we wrześniu!

ESOTIQ presents: Poland… Why Not? to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska, Patricia Kazadi, Sławek Uniatowski, czy młodziutka Julia Bogdańska; zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not? pracowali między innymi Jim Beanz, czy Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie. Premiera płyty planowana jest na jesień b.r.

Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS, IMS i ArtLed.

Szczegóły dotyczące projektu na:

www.polandwhynot.com

www.esotiq.com



Facebook
 

COUNT:33