Gorący piasek, pobliskie bary i sklepiki, oraz luksusowy jacht – tak bawiła się ekipa pracująca nad klipem Nataszy Urbańskiej do singla „All The Wrong Places”.
„All The Wrong Places” to kawałek o poszukiwaniu miłości w najmniej odpowiednich miejscach. Do tego też nawiązuje klip, w którym Natasza przechadzając się po plaży Venice Beach i jej okolicach, bezskutecznie szuka tzw. „Mr. Right”. Poszukiwania kończą się super imprezą na luksusowym jachcie, gdzie artystce towarzyszy bardzo seksowny mężczyzna oraz zwyciężczynie ogólnopolskiego konkursu ubrane w stroje kąpielowe ESOTIQ.
Utrzymany w letnim i tanecznym klimacie teledysk został wyreżyserowany przez Davida Palmera, znanego reżysera klipów, który dotychczas współpracował m.in. z Nelly, Mary J Blidge, Toni Braxton, czy Lil Wayne’em.
Premiera radiowa „All The Wrong Places” odbyła się 15 sierpnia, a efekt pracy w słonecznej Kalifornii będzie można zobaczyć już we wrześniu!
ESOTIQ presents: Poland… Why Not? to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska, Patricia Kazadi, Sławek Uniatowski, czy młodziutka Julia Bogdańska; zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not? pracowali między innymi Jim Beanz, czy Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie. Premiera płyty planowana jest na jesień b.r.
Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS, IMS i ArtLed.
Szczegóły dotyczące projektu na:
www.polandwhynot.com
www.esotiq.com