Teraz zakupy w Tchibo w ponad 50. sklepach w Polsce

Opublikowano: 2011-11-23
Sieć sklepów Tchibo powiększyła się o dwie nowe lokalizacje.
Sieć sklepów Tchibo powiększyła się o dwie nowe lokalizacje.

Jubileuszowy, pięćdziesiąty punkt handlowy Tchibo powstał jako outlet w podkrakowskim centrum handlowym Futura Park, zaś pięćdziesiąty pierwszy sklep otworzono w centrum handlowym w Jankach pod Warszawą. Rosnąca popularność sklepów Tchibo to zasługa, jedynych w swoim rodzaju, produktów dostępnych tylko w placówkach Tchibo oraz niezmiennie doskonałej kawy.

Sklepy Tchibo to wyjątkowe miejsce dla wszystkich wielbicieli pysznej kawy oraz najwyższej jakości produktów. Unikalna koncepcja sklepów Tchibo, bazująca na połączeniu kawiarni oraz sklepu z kawą i artykułami użytkowymi, cieszy się dużym uznaniem wśród polskich konsumentów już od ponad sześciu lat. Pierwszy sklep Tchibo powstał w 2005 roku w Warszawie, dwa lata później otworzono pierwszy sklep typu outlet, zaś w 2008 roku uruchomiono e-sklep tchibo.pl, który według najnowszych badań zajmuje piątą pozycję pod względem zasięgu wśród sklepów internetowych w Polsce.

Sklepy Tchibo to pierwsze, i jak dotąd jedyne miejsca w Polsce, w których oferowane są wyjątkowe mieszanki kaw, a asortyment produktów użytkowych zmienia się 52 razy w roku. Na klientów czekają cotygodniowe, tematyczne kolekcje, należące do różnorodnych kategorii, takich jak: odzież, wyposażenie wnętrz, czy sprzęt sportowy. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, Tchibo każdego roku oferuje około dwóch tysięcy produktów. Wszystkie wyróżnia najwyższa jakość, potwierdzona znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise).

W sklepach Tchibo zawsze jest wyśmienita kawa. Klienci odwiedzający placówki Tchibo mogą spróbować napojów kawowych, przygotowywanych na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso, a także zaopatrzyć się w ekspres Tchibo Cafissimo czy kawę ziarnistą, pochodzącą z wybranych przez ekspertów Tchibo plantacji na świecie.

Sklepy Tchibo zlokalizowane są w ponad dwudziestu największych, polskich miastach, w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Rocznie odwiedza je kilkadziesiąt milionów klientów. Rosnąca popularność sklepów Tchibo to także zasługa starań, by obsługa klienta przebiegała na najwyższym z możliwych poziomów. Orientacja na klienta jest jedną z wartości, którą kieruje się Tchibo. Docenili to konsumenci, przyznając czterokrotnie sklepom Tchibo Godło „Jakość Obsługi 2008, 2009, 2010, 2011”., sk



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat