Jubileuszowy, pięćdziesiąty punkt handlowy Tchibo powstał jako outlet w podkrakowskim centrum handlowym Futura Park, zaś pięćdziesiąty pierwszy sklep otworzono w centrum handlowym w Jankach pod Warszawą. Rosnąca popularność sklepów Tchibo to zasługa, jedynych w swoim rodzaju, produktów dostępnych tylko w placówkach Tchibo oraz niezmiennie doskonałej kawy.
Sklepy Tchibo to wyjątkowe miejsce dla wszystkich wielbicieli pysznej kawy oraz najwyższej jakości produktów. Unikalna koncepcja sklepów Tchibo, bazująca na połączeniu kawiarni oraz sklepu z kawą i artykułami użytkowymi, cieszy się dużym uznaniem wśród polskich konsumentów już od ponad sześciu lat. Pierwszy sklep Tchibo powstał w 2005 roku w Warszawie, dwa lata później otworzono pierwszy sklep typu outlet, zaś w 2008 roku uruchomiono e-sklep tchibo.pl, który według najnowszych badań zajmuje piątą pozycję pod względem zasięgu wśród sklepów internetowych w Polsce.
Sklepy Tchibo to pierwsze, i jak dotąd jedyne miejsca w Polsce, w których oferowane są wyjątkowe mieszanki kaw, a asortyment produktów użytkowych zmienia się 52 razy w roku. Na klientów czekają cotygodniowe, tematyczne kolekcje, należące do różnorodnych kategorii, takich jak: odzież, wyposażenie wnętrz, czy sprzęt sportowy. Aby sprostać oczekiwaniom klientów, Tchibo każdego roku oferuje około dwóch tysięcy produktów. Wszystkie wyróżnia najwyższa jakość, potwierdzona znakiem jakości TCM (Tchibo Certified Merchandise).
W sklepach Tchibo zawsze jest wyśmienita kawa. Klienci odwiedzający placówki Tchibo mogą spróbować napojów kawowych, przygotowywanych na bazie kawy Tchibo Fairtrade Espresso, a także zaopatrzyć się w ekspres Tchibo Cafissimo czy kawę ziarnistą, pochodzącą z wybranych przez ekspertów Tchibo plantacji na świecie.
Sklepy Tchibo zlokalizowane są w ponad dwudziestu największych, polskich miastach, w centrach handlowych i przy głównych ulicach miast. Rocznie odwiedza je kilkadziesiąt milionów klientów. Rosnąca popularność sklepów Tchibo to także zasługa starań, by obsługa klienta przebiegała na najwyższym z możliwych poziomów. Orientacja na klienta jest jedną z wartości, którą kieruje się Tchibo. Docenili to konsumenci, przyznając czterokrotnie sklepom Tchibo Godło „Jakość Obsługi 2008, 2009, 2010, 2011”., sk