Ulubiona NESTEA w wersji kieszonkowej

Opublikowano: 2014-08-20
Kieszonkowa wersja napojów Nestea.
Jesteśmy w nieustannym ruchu. Rozwijamy swoje pasje, mamy coraz więcej obowiązków i mniej czasu. Przy tym lubimy wygodę i nie chcemy rezygnować z ulubionych rzeczy i smaków.

Z myślą o takich osobach pojawiła się nowość – najpopularniejsza herbata mrożona w Polsce NESTEA w kieszonkowej wersji o pojemności 250 ml. Idealna zawsze, kiedy jesteśmy poza domem.

Nowa NESTEA w wersji mini to absolutna nowość na polskim rynku. Butelka o pojemności 250 ml świetnie sprawdzi się w szkole, pracy, na uczelni, spacerze czy w podróży. Idealna dla wszystkich tych, którzy szczególnie cenią sobie wygodę. Z łatwością zmieści się do plecaka, torby czy nawet kopertówki.

Nowa NESTEA to smak herbaty i owoców w dwóch wariantach smakowych: cytrynowym i brzoskwiniowym. To wszystko w małym, poręcznym opakowaniu i bardzo atrakcyjnej cenie, tylko 1,59 PLN.

Wprowadzenie opakowania NESTEA o nowej, mniejszej pojemności to efekt konsekwentnej realizacji polityki społecznej odpowiedzialności firmy Coca-Cola. W ramach przyjętej strategii Coca-Cola oferuje konsumentom szeroki wybór produktów dopasowanych do ich stylu życia i indywidualnych potrzeb żywieniowych. Mogą oni dokonywać wyboru spośród bogatej oferty marek, dużej rozpiętości pojemności opakowań, aż po dostępność produktów o obniżonej kaloryczności i bez kalorii. Poszerzenie portfolio NESTEA o nową poręczną pojemność daje konsumentom jeszcze większą możliwość dopasowania napoju do swoich potrzeb.

Sugerowana cena detaliczna: 1,59 PLN.
Dwa warianty smakowe: cytrynowy i brzoskwiniowy.

Fot. Coca-Cola
IP



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat