WW to połączenie kruchych wafelków przełożonych aksamitnym nadzieniem orzechowym i oblanych oryginalną wedlowską czekoladą. Jego charakterystyczny smak mocno zakorzenił się w świadomości konsumentów. Ale czy wiadomo, od czego pochodzi nazwa WW? W ramach nowej kampanii marka WW stawia na kreatywność i oddaje działania w ręce młodych odbiorców, aby to oni zdecydowali o rozwinięciu akronimu „WW”.
– W nowej kampanii skupiliśmy się na działaniach skierowanych głównie do konsumentów z pokolenia Z. Zachęcamy wszystkie młode osoby, aby działały po swojemu, poza schematami, przełamały nudę i pozwoliły sobie na kreatywność. W Wedlu doskonale wiemy, skąd wzięła się nazwa „WW”, to jednak nie powód, by nie dać sobie przestrzeni na dobrą zabawę. Dlatego w ramach kampanii naszego kultowego wafelka do głosu dopuszczamy młodych i z niemałą ekscytacją czekamy na ich świeże spojrzenie – mówi Karolina Wróblewska, Marketing Manager w LOTTE Wedel.
Słodka chwila wytchnienia
Osią nowej kampanii są zabawne spoty video, w których młode osoby w codzienych sytuacjach, wymyślają rozwinięcie skrótu nazwy wafelka WW. W jednym z nich wystąpią także jedyni w swoim rodzaju bohaterowie. Mowa o uwielbianych przez młodych odbiorców influencerach i raperach: Hodaku i CatchUp’ie, którzy w zabawny i typowy dla siebie sposób pokażą, że warto przełamywać WW i cieszyć się słodką chwilą niecnierobienia. Komunikacja utrzymana jest w lekkim i zabawnym tonie, ze sporą dawką humoru charakterystycznego dla pokolenia Z.
Działania w ramach kampanii widoczne będą na kanałach takich jak VOD i YouTube oraz w mediach społecznościowych: na Instagramie i Facebooku. Tymczasem na Tik Toku, w ramach współpracy z influencerami, pojawi się zabawny i ciekawy challenge.
W ramach aktywacji, marka WW nawiązała również partnerską współpracę z podcastem Wojewódzki Kędzierski. W nowym sezonie będzie można usłyszeć rozważania prowadzących, Kuby i Piotra, na temat motywu przewodniego kampanii. Co więcej, duet także podejmie próbę rozszyfrowania, jaka nazwa kryje się za skrótem „WW”.
Za nową platformę kreatywną i egzekucję odpowiedzialna jest agencja Digital Kingdom. Wyprodukowane przez Film Produkcję spoty, zostały wyreżyserowane przez Andrzeja Stypułę. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith. Za działania influencerskie odpowiedzialna jest agencja Liquid Thread, a za public relations – Walk PR. Nowe spoty reklamowe będą szeroko wyświetlane w kanałach digitalowych.
Odświeżony wizerunek opakowań
Prezentowany w spotach WW pokazany jest w opakowaniu z odświeżoną szatą graficzną. Choć klasyczny, żółty kolor opakowania pozostał bez zmian, to bardziej widoczny stał się czerwony logotyp „WW”. Na pierwszym planie pojawiła się natomiast wizualizacja przełamanego wafelka. Całość kompozycji jeszcze bardziej podkreśla smakowity charakter produktu.
Od teraz w żółtym opakowaniu dostępne będą wszystkie warianty WW: Klasyk, Peanut Butter oraz Gorzka Czekolada. Każdy z nich zachowa natomiast swój wyróżnik w postaci kantów w innym kolorze oraz grafik z przedstawieniem dodatków, charakterystycznych dla danego smaku.
Za nową identyfikację i architekturę opakowań WW odpowiada agencja Well-Rounded Design.
Fot. E. Wedel
Informacja prasowa