Akcja „Pomagamy jak umiemy” ma już sześcioletnią tradycję, natomiast po raz drugi jej beneficjentkami będą organizacje wspierające kobiety w trudnej sytuacji życiowej.
„Dla nas pomoc kobietom jest czymś naturalnym. Jesteśmy blisko nich każdego dnia, bo to głównie one odwiedzają nasze drogerie. Znamy więc nie tylko ich kosmetyczne upodobania, ale także ich troski, codzienne wyzwania. Do tegorocznej edycji zakwalifikowaliśmy aż 88 organizacji, a to się przełoży na ogromną skalę pomocy. Dotychczas klienci bardzo chętnie włączali się w akcję, wierzę, że i tym razem nie odmówią wsparcia, tym bardziej, że sami te organizacje proponowali do programu” – mówi Joanna Wojtasik, kierownik Sekcji ds. Zrównoważonego Rozwoju w Rossmannie.
Klienci Rossmanna najpierw zgłaszali do programu lokalne organizacje pomagające kobietom. Po weryfikacji placówek na liście tegorocznej akcji „Pomagamy jak umiemy kobietom” znalazło się ich aż 88. Wspierają one nastoletnie matki, kobiety będące ofiarami przemocy domowej, samotne matki oraz te mające pod opieką niepełnosprawne dzieci, wychowanki domów dziecka wkraczające w dorosłe życie oraz kobiety, które z powodu ubóstwa nie mają dostępu do środków higienicznych podczas miesiączki. Dlaczego akurat te grupy potrzebują szczególnej pomocy?
Na szczęście możemy pomagać. Jak to zrobić? Posiadacze aplikacji Rossmann PL już od 15 stycznia mogą wybierać, którą z 88 organizacji będą wpierać podczas każdych zakupów. Czasu na podjęcie decyzji jest sporo, bo aż do 30 czerwca. Ważne jednak, by skanować aplikację podczas każdej wizyty w drogerii, bo punkty pomocowe gromadzą się na koncie już od teraz i po wskazaniu konkretnej placówki zostaną przekazane na jej „konto”. Im więcej osób wybierze daną organizację i im częściej będzie skanować aplikację tym większą pomoc ona otrzyma. Warto dobrze przemyśleć swoją decyzję, ponieważ w ciągu roku nie ma możliwości jej zmiany.
Co jeśli klient nie wskaże organizacji do 30 czerwca 2022? Wskażemy ją za niego, w oparciu o lokalizację, w której najczęściej dokonuje zakupy – osobiście lub online.
Fot. Rossmann
Informacja prasowa