W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Yakuza uderza

Opublikowano: 2013-06-11
Kontrowersyjna marka Yakuza dostępna już na polskim rynku.
Cechują ją prowokacyjne teksty i bogactwo oryginalnych motywów. Proponuje szalony styl życia i ucieczkę od wszechobecnego mainstreamu.

Oto niemiecka marka Yakuza, która właśnie zawitała do Polski. Co przygotowała dla polskich odbiorców?

Marka Yakuza powstała w 2004 roku. Jej założycielem i jednym z dwóch właścicieli jest Markus Eisold. To właśnie on odpowiedzialny jest za koncept i projekt nadruków na rzeczach swojej marki. Inspirację czerpie ze swoich podróży po świecie oraz artystycznych doświadczeń – Markus jest znanym i cenionym w Niemczech tatuażystą. Z kolei Bertram Krause – drugi właściciel marki – odpowiada nie tylko za sprzedaż i dystrybucję, lecz także jest twarzą Yakuzy. 

Skąd w ogóle pomysł na nazwę marki? Jak tłumaczą Eisold i Krause, Yakuza od zawsze kojarzyła im się odwagą, bezkompromisową walką o własną przynależność oraz pójściem na całość we wszystkim, co się robi. Marka jest głosem pokolenia, które nie chce przestrzegać reguł, a samo chce je ustanawiać.

To proste - tacy są nasi odbiorcy. Odważni, pewni siebie, oryginalni. Tacy, dla których powtarzające się do bólu wzornictwo jest zwyczajną paranoją. Oryginalny i unikalny styl ubierania, krzykliwe slogany i wygodne fasony – to jest to, na co postawiliśmy. W żadnym z naszych krojów nie ma zwyczajnie miejsca na mainstream. Za to jest miejsce na indywidualny charakter i brak ograniczeń – czy to wiekowych, czy zawodowych – podkreśla Bertram Krause.

Znakiem rozpoznawczym marki są odważne wzory i nadruki. Zawsze inne, kontrowersyjne, nigdy mainstreamowe. Królują tutaj prowokacyjne teksty i bogactwo motywów. Jedność w pasji - bez względu na wiek czy zawód to myśl przewodnia każdej kolekcji Yakuzy. Skąd czerpane są pomysły na coraz to nowe slogany i fasony? 

Naszą inspiracją są po prostu ludzie. Ludzie zakręceni, szaleni, z pasją. Bo tacy mają najciekawsze historie do przekazania światu – mówi Markus Eisold. A dobre historie warte są zapisania – w jakikolwiek sposób, nawet ten najbardziej odjechany, szalony. Dla nas tatuaże są właśnie takimi zapisami, stąd każda opowiedziana nam historia ma swoje odbicie w motywach Yakuzy – dodaje. 

Od niedawna marka zawitała także do Polski. Pierwszym i jedynym w Polsce sklepem internetowym, który oferuje szeroką gamę produktów marki Yakuza jest Be-con.pl.

Zauważyliśmy, że Polacy coraz odważniej manifestują swoją odmienność oraz indywidualny styl życia. Wielu z nich poszukuje wyjątkowych wzorów i kreacji, które podkreśli ich unikalne podejście do otaczającej rzeczywistości oraz bezkompromisowy charakter. Sprowadzenie marki Yakuza na polski rynek jest naszą odpowiedzią na ich potrzeby i oczekiwania. Jesteśmy przekonani, że nowy brand znajdzie wielu zwolenników w naszym kraju, podobnie jak ma to miejsce w Stanach Zjednoczonych oraz wielu państwach Europy –mówi Marta Wiśniewska, współwłaściciel sklepu Be-con.pl.

Fot. Be-con.pl
IP



Facebook
 

COUNT:32