W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies.
Ukryj komunikat


Zdrowie i dobre samopoczucie na wyciągnięcie ręki

Opublikowano: 2014-03-25
Zdrowie i dobre samopoczucie na co dzień.
Jesteś zabiegana i zmęczona, a twoja lista zadań do wykonania nie ma końca? Marzysz o chwili wytchnienia i zastanawiasz się, jak w napiętym grafiku codziennych obowiązków zadbać o siebie?

Warto zacząć od tego, co najważniejsze – zdrowia i dobrego samopoczucia. Jak to zrobić io czym pamiętać mając niewiele czasu? Oto kilka sprawdzonych sposobów.

Stres, zmęczenie i drobne infekcje towarzyszą nam w codziennym życiu. Przytłoczeni nadmiarem obowiązków zapominamy o własnym zdrowiu, brakuje nam czasu na relaks i wypoczynek. Aby cieszyć się dobrym samopoczuciem, warto postawić przede wszystkim na profilaktykę. Wiadomo, że łatwiej zapobiegać niż leczyć, dlatego zwróćmy uwagę na prowadzenie zdrowego trybu życia – odpowiednio dobraną do potrzeb organizmu zbilansowaną dietę i regularną aktywność fizyczną. Dodatkowo, aby utrzymać swoje ciało w dobrej formie, warto sięgnąć po dobre kosmetyki i dostępne bez recepty suplementy diety.

Jedz zdrowo!
Dobrze zbilansowana i urozmaicona dieta to podstawowy warunek utrzymania zdrowego organizmu. Pamiętaj, aby dopasować ilość przyjmowanych pokarmów do zapotrzebowania kalorycznego twojego organizmu, które zależy od płci, wieku i aktywności fizycznej. Dostarczenie organizmowi zbyt małej dawki pożywienia skutkuje osłabieniem, sennością, brakiem koncentracji i ogólnym zmęczeniem. Za dużo kalorii powoduje odkładanie nadwyżki „na później”, co uwidacznia się otyłością i gromadzeniem zbędnych kilogramów.

Oto kilka żelaznych zasad zdrowej diety: pamiętaj o 4-5 podstawowych posiłkach w ciągu dnia, staraj się nie podjadać, obowiązkowo jedz codziennie śniadanie, posiłki komponuj z różnorodnych produktów, pamiętaj o 5 porcjach owoców lub warzyw, nie jedz ciężkostrawnych produktów przynajmniej na 2 godziny przed snem, pij dużo płynów (najlepiej niegazowanej wody mineralnej).

Ruszaj się!
Jeśli nie masz czasu na regularne wizyty w siłowni lub na basenie, staraj się być aktywna podczas codziennych czynności: wybierz schody zamiast windy, idź na długi spacer z psem, wybierz się na wycieczkę rowerową z bliskimi. Wykorzystaj zmieniające się pory roku: w lecie jedź w góry, w zimie idź na sanki z dzieckiem, jesienią zabierz kijki do nornic walking do pobliskiego parku. Pamiętaj, że podczas aktywnego wypoczynku wydzielają się w organizmie endorfiny (tzw. „hormony szczęścia”), które odpowiedzialne są za twoje dobre samopoczucie.

Dbaj o siebie!
W utrzymaniu dobrego samopoczucia pomagają także profesjonalne kosmetykioraz suplementy diety dostępne bez recepty. Można je kupić szybko, tanio i bez wychodzenia z domu dzięki możliwości skorzystania z oferty apteki internetowej. Suplementy diety pomagają zapobiegać groźnym chorobom, stymulują odporność i łagodzą drobne dolegliwości. Dzięki dobrym kosmetykom czujemy się lepiej we własnej skórze i mamy więcej pewności siebie w kontaktach z ludźmi. Apteka internetowa pozwala nie tylko na wygodne zakupy, ale także na dokładne zapoznanie się ze specyfiką produktów, na poznanie opinii innych użytkowników i ekspertów.

cc licensed ( BY ) flickr photo shared by martinak15



Facebook
 

COUNT:31