Zjawiskowa Julka Bogdańska w świątecznym klipie „Hallelujah”

Opublikowano: 2011-12-05
Zjawiskowa Julka Bogdańska w świątecznym klipie „Hallelujah”
Julka Bogdańska, objawienie polskiej sceny muzycznej, wydała cover „Hallelujah” napisany przez Leonarda Cohena

Premierze singla towarzyszy też teledysk, promujący piosenkę w najważniejszych mediach muzycznych w kraju. Julka Bogdańska, 12-latka o potężnym głosie, pojawiła się na dwupłytowym albumie „Poland Why Not” z singlem „Hallelujah”. Jutro, 6 grudnia, swoją premierę będzie miał klip towarzyszący piosence. Powstał w Teatrze Dramatycznym w Warszawie, a jego produkcją zajęli się Rob Hoffman i Brian Allan. Klip został wyreżyserowany przez Krzysztofa Jakubowskiego Piosenka to cover ballady Leonarda Cohena powstałej w 1984 roku, którą do swojego repertuaru włączały na przestrzeni lat największe gwiazdy muzyczne, m.in. Rufus Wainwright, k.d.lang, a ostatnio Alexandra Burke, finalistka brytyjskiego talent show „X Factor”.


„To dla mnie ogromny zaszczyt i wyzwanie muzyczne, zmierzyć się z tak kultową piosenką. A sama produkcja klipu była wielką przygodą i lekcją, którą na długo zapamiętam. Mam nadzieję, że sobie dobrze poradziłam”, mówi Julka, nie kryjąc emocji i wzruszenia. „Julka to wielki talent, jestem bardzo szczęśliwy, że dołączyła do naszego projektu „Poland… Why Not”. Nie raz jeszcze o niej usłyszymy, jestem o tym głęboko przekonany”, dodaje Brian Allan, pomysłodawca przedsięwzięcia i współwłaściciel wytwórni Rokket Music, w której nagrywa Bogdańska.


Singiel „Hallelujah” znajduje się na dwupłytowym albumie „Poland… Why Not”, a sam teledysk możemy oglądać już od jutra w internecie oraz w stacjach muzycznych.
Album “Poland… Why Not” to dwupłytowe wydanie (red and white edition), na którym znajdują się 24 utwory (plus dwa bonus tracki) w wykonaniu 14 artystów. Nad płytą pracowali światowej sławy producenci, tacy jak Jim Beanz (pracował dla takich artystów jak: Britney Spears, Shakira, Nelly Furtado, Katy Perry, Justin Timberlake, Miley Cyrus, Timbaland, Chris Cornell), czy Rob Hoffman (odpowiada za brzmienie legendarnego albumu Michaela Jacksona „HIStory”.; współpracował także z Philem Collinsem, Christiną Aguilerą, Joe Cockerem, czy Janet Jackson). Płyta dostępna jest od 19 listopada w salonach EMPIK w całej Polsce.


Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, Radio ZET, AMS.
Sponsorem projektu jest ESOTIQ, producent ekskluzywnej bielizny dla kobiet.
Szczegóły dotyczące projektu na:
www.polandwhynot.com
www.esotiq.com



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat