Znamy finalistów konkursu Esotiq presents: Poland...Why Not?

Opublikowano: 2011-08-11
Finaliści Poland… Why Not?
Wiemy już kto pojedzie do Los Angeles na plan klipów Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej!

Ostatni etap konkursu „Poland …Why Not?” zakończony! Zwycięzcy, wraz z artystami projektu i kostiumami ESOTIQ w walizkach, już 14 sierpnia wyruszają na podbój L.A.!



Wielki ogólnopolski konkurs projektu „Poland…Why Not?” (PWN), w którym do wygrania był wyjazd do Los Angeles i możliwość wystąpienia w teledyskach Patricii Kazadi i Nataszy Urbańskiej, został zakończony. Między 29 a 31 lipca, w Gdańsku, Warszawie i Krakowie odbył się ostatni etap konkursu - castingi, które wyłoniły finalną dwudziestkę szczęśliwców. Osoby te już w najbliższą niedzielę, to jest 14 sierpnia, wyjadą wraz z Patricią Kazadi i Nataszą Urbańska na plan klipów do dwóch pierwszych singli z płyty Poland…Why Not?

O wyborze finalistów zadecydowali przedstawiciele Rokket Music, oraz same gwiazdy projektu – Natasza Urbańska i Patricia Kazadi. Zaproszone z pierwszego etapu osoby miały przed sobą nie lada zadanie – poprzez szereg pytań miały zaprezentować się z jak najlepszej strony oraz udowodnić, że to właśnie one powinny pojechać z artystkami do Miasta Aniołów.

Wybrani szczęśliwcy to 18 kobiet i 2 mężczyzn. Wszyscy pasjonują się muzyką, a głównym powodem, dla którego chcą pojechać do Los Angeles z Poland…Why Not? jest wzięcie udziału w teledysku oraz w premierowym koncercie dla amerykańskich producentów. Wszyscy zwycięzcy wystąpią w klipach w kostiumach firmy ESOTIQ, która jest głównym sponsorem projektu.

„Poland… Why Not?” to autorski projekt mający na celu wypromować na świecie artystę polskiego pochodzenia, poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze śmietanką światowej sławy kompozytorów i producentów. W projekcie biorą udział między innymi Natasza Urbańska, Patricia Kazadi, Sławek Uniatowski, czy młodziutka Julia Bogdańska; zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie Poland…Why Not? pracowali między innymi Jim Beanz, czy Robert Hoffman. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.
Premiera płyty planowana jest na jesień b.r.

Partnerem strategicznym jest Cinema City, a patronami medialnymi kampanii: Show, Twój Styl, Plejada.pl, AMS, IMS i ArtLed.


Szczegóły dotyczące projektu oraz konkursu na:
www.polandwhynot.com
www.esotiq.com



Facebook
Reklama
 
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Cookies. Ukryj komunikat